کد خبر: 309664
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۲:۲۱:۱۹
| |

درخواست اخوان المسلمین از کشورهای عربی برای مخالفت با معامله قرن

گروه اخوان المسلمین، کشورهای عربی را به قطع تماس با اسرائیل فراخواند و از بحرین خواست با میزبانی از کارگاه اقتصادی منامه که قرار است در ژوئن برگزار شود، مخالفت کند.

درخواست اخوان المسلمین از کشورهای عربی برای مخالفت با معامله قرن
کد خبر: 309664
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۲:۲۱:۱۹

اعتمادآنلاین| گروه اخوان المسلمین، کشورهای عربی را به قطع تماس با اسرائیل فراخواند و از بحرین خواست با میزبانی از کارگاه اقتصادی منامه که قرار است در ژوئن برگزار شود، مخالفت کند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، این بیانیه گروه اخوان المسلمین در پی اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در بستن درب "المغاربه" ساعاتی پس از گشودن آن و اجازه به 1179 شهرک نشین یهودی برای یورش به مسجد الاقصی منتشر شد.

اخوان المسلمین اعلام کرد: یورش وحشیانه افراط گرایان صهیونیست به مسجد الاقصی، محاصره اعتکاف کنندگان و بازداشت 6 تن و حمله به نگهبانان مسجد را محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: این جنایت همزمان با سالروز اشغال بخش شرقی شهر قدس در سال 1967 و در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان رخ داده است. پیام یورش به مسجد الاقصی تحریک آشکار احساسات صدها میلیون مسلمان و نادیده گرفتن طرح‌های نشست‌های مکه است که بر عربی و اسلامی بودن قدس و الاقصی تاکید کرده است.

گروه اخوان المسلمین نظام‌های عربی را به قطع تماس‌ها با رژیم صهیونیستی و خارج کردن سفرا و نمایندگان خود از اراضی اشغالی فراخواند.

این گروه همچنین از بحرین خواست از میزبانی کنفرانس معامله مشکوک قرن (کارگاه اقتصادی منامه) در این کشور خودداری ورزد.

اخوان المسلمین ملت‌های عربی و اسلامی را به اعلام خشم و مخالفت با این تجاوز و ادامه حمایت از مساله فلسطین و گزینه های مقاومت فراخواند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها