کد خبر: 347114
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از واحد جنگ سایبری رژیم صهیونیستی گزارش می‌دهد:

مامور حل معماها و تعامل با اطلاعات امنیتی/ «استار جت» و «استار تراک» برای آنالیز اطلاعات از پروژه‌های سایبری اسرائیل است

یک رسانه اسرائیلی اطلاعات جدیدی در رابطه با واحد 8200 واحد جنگ سایبری و جنگ‌های دانش‌بنیان منتشر کرد.

مامور حل معماها و تعامل با اطلاعات امنیتی/ «استار جت» و «استار تراک» برای آنالیز اطلاعات از پروژه‌های سایبری اسرائیل است
کد خبر: 347114
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک رسانه اسرائیلی اطلاعات جدیدی در رابطه با واحد 8200 واحد جنگ سایبری و جنگ‌های دانش‌بنیان رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه «دمارکر» ضمیمه روزنامه هاآرتص، طی گزارشی خبر داد این واحد اطلاعاتی به پرسنل نظامی خود اکتفا نکرده بلکه بخشی را به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده است.

بر اساس گزارش این رسانه عبری‌زبان، با ورود به یکی از طبقه‌های یک ساختمان عادی در قلب تل‌آویو با صحنه غافلگیرکننده‌ای مواجه می‌شویم؛ سربازانی با لباس‌های رسمی ارتش پشت رایانه‌های خود نشسته‌اند در حالی که کارمندان غیرنظامی شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در کنار آنها هستند. برای یک لحظه آمیزه‌ای از یک پایگاه نظامی و دفتر یک شرکت برنامه‌نویسی برای شما تداعی خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: امروز محققان دانشگاه‌های اسرائیل در این بخش ویژه از واحد 8200 با آن همکاری می‌کنند. این بخش مامور حل معماها و تعامل با اطلاعات امنیتی است.

بخش اطلاعات ارتش بر این بخش نظارت دارد و اداره پژوهش و توسعه جنگ‌افزارها و زیرساخت‌های وزارت جنگ اسرائیل نیز با آن همکاری می‌کند.

یکی از نتایج این همکاری ساخت پروژه « استار جت » است که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر هوایی را رمزگشایی می‌کند. همچنین پروژه دیگری نیز تحت عنوان «استار تراک» برای آنالیز نوع دیگری از اطلاعات در دست ساخت است.

در حال حاضر 6 پروژه دیگر نیز متعلق به سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل با هدف جمع‌آوری اطلاعات امنیتی و... در حال نگارش است. قرار است همکاری ارتش صهیونیستی با بخش‌های غیرنظامی و دانشگاهی در قالب 10 پروژه در راستای مقابله با تحولات در میزان داده‌ها و گستردگی روزافزون آنها صورت گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها