کد خبر: 348192
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۴:۲۸:۰۰
| |

منع تردد در بغداد پایان یافت + تصاویر

پس از اینکه نخست‌وزیر عراق دستور لغو ممنوعیت آمد و شد در بغداد و برخی استان‌های جنوبی را از پنج صبح امروز «شنبه» صادر کرد، خیابان‌های بغداد شاهد رفت و آمدهای محدودی بود.

منع تردد در بغداد پایان یافت + تصاویر
کد خبر: 348192
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۴:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| خبرنگار الجزیره گزارش داد، در پی لغو وضعیت فوق‌العاده سه پل از پنج پلی که به مرکز بغداد منتهی می‌شوند باز شده‌اند. البته مقامات همچنان پل التحریر و السنک را که مرکز بغداد را به منطقه الخضراء (سبز) مرتبط می‌سازد، همچنان بسته‌اند.

خبرنگار این شبکه ماهواره‌ای افزود: مقامات عراقی به مردم اجازه عبور و مرور در دو میدان السنک و التحریر را داده‌اند اما نیروهای امنیتی همچنان در مسیرهای منتهی به این دو میدان مستقر هستند.

برنامه

خبرنگار آناتولی نیز در بغداد اعلام کرد: در پی لغو قانون منع آمد و شد از سوی مقامات دولت عراق رفت و آمد محدودی در بغداد مشاهده می‌شود.

برنامه

مقامات امنیتی ممنوعیت آمد و شد کاملی را در بغداد از صبح پنج‌شنبه اعمال کرده و استانداران مخیر به اتخاذ تصمیم درباره اعلام قانون منع آمد و شد در استان‌هایشان شده بودند.

این ممنوعیت آمد و شد در بغداد در پی درگیری‌هایی پراکنده در برخی شهرهای عراق لحاظ شده بود.

برنامه

همچنین کمیسیون حقوق بشر عراق وابسته به دولت امروز تعداد کشته‌ها را 93 نفر و زخمی‌ها را 4000 نفر برآورد کرد.

در این راستا اتحادیه عرب نیز دولت عراق را به حفظ آرامش و شروع فوری مذاکرات جدی برای پایان دادن به عوامل تظاهرات فراخواند.

برنامه

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها