کد خبر: 353744
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آخرین شرایط معترضان لبنانی به روایت یک روزنامه‌نگار در بیروت

یک روزنامه‌نگار لبنانی گزارشی از آخرین شرایط معترضان در یکی از میادین بیروت تهیه و در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

آخرین شرایط معترضان لبنانی به روایت یک روزنامه‌نگار در بیروت
کد خبر: 353744
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه‌نگار لبنانی گزارشی از آخرین شرایط معترضان در یکی از میادین بیروت تهیه و در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سحر حسین غدار، روزنامه‌نگار لبنانی، در گزارش خود تاکید کرد که جریان اعتراض‌آمیز تا زمانی آگاهی و آگاهی‌بخشی وجود داشته باشد شرایط خوبی خواهد داشت. او از مردم خواست حضوری حداکثری در خیابان‌ها داشته باشند تا فشار بر جریان‌های قدرت و دست‌نشاندگان آنها، تا زمان تحقق خواسته‌ها، ادامه پیدا کند.

این روزنامه‌نگار همسو با خط‌مشی حزب‌الله همچنین از مردم خواست تا به ستون پنجمی‌ها اجازه رخنه به داخل صفوف آنها را ندهند.

غدار

غدار در بخش دیگری از ویدئوی منتشرشده گفت: ما هیچ شبکه تلویزیونی‌ای در اختیار نداریم که بتوانیم صدای خود را از طریق آن به گوش شما برسانیم، زیرا اکثر شبکه‌ها در راستای منافع احزاب و گروه‌های مختلف تغییر زاویه داده‌اند.

او ادامه داد: به رغم تمام فشارهایی که بر این فعالیت معیشت‌خواهانه وارد می‌شود ما از صبح در اینجا حضور داریم و تاکید می‌کنیم خواسته‌هایمان صرفاً خواسته‌های معیشتی و اقتصادی است و هر کس در پی منافع و برنامه‌های سیاسی است آن را خارج از این تجمع مردمی دنبال کند.

او به برخی از سیاستمداران لبنانی که به دنبال موج‌سواری بر خواسته‌های مردم هستند توصیه کرد اگر می‌توانند در جای دیگری هواداران‌شان را گرد آورند و اهداف و برنامه‌هایشان را آنجا محقق کنند و از سوءاستفاده از اقدام خودجوش مردم دست بردارند.

سحر غدار به نمایندگی از معترضان تاکید کرد مردم معترض تا تحقق آخرین خواسته اصلاح‌طلبی‌شان در صحنه باقی خواهند ماند، چون فریادهای این مردم فریاد برای بهبود شرایط معیشتی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها