کد خبر: 373339
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۰۷:۱۷:۰۰
| |

کشته و زخمی شدن 30 تروریست در درگیری با ارتش سوریه

یگان‌های ارتش سوریه مستقر در حومه جنوب شرقی «ادلب» حمله گروه‌های تروریستی به محور جرجناز-التح را دفع و خسارات سنگینی به تجهیزات و افراد آن وارد کردند.

کشته و زخمی شدن 30 تروریست در درگیری با ارتش سوریه
کد خبر: 373339
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۰۷:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| یگان‌های ارتش سوریه روز شنبه دو خودروی بمب گذاری شده یکی از آن‌ها در محور التح و دومی در محور جرجناز را که توسط گروه‌های تروریستی با هدف نفوذ در خطوط درگیری فرستاده شده‌ بودند، منفجر کردند.

یگان‌های ارتش سوریه در واکنش به حمله گروه‌های تروریستی وابسته به گروهک «جبهه النصره» ودیگر گروه‌های تروریستی با آنها درگیر شده و با تسلیحات مناسب جواب حمله آنها را داده و خسارات سنگین به آنها وارد کردند و فراری‌های آنها را که به سمت مناطق حضور ارتش در شهر معهر النعمان پا به فرار گذاشتند، دنبال کردند.

یک منبع میدانی نیز اشاره کرد، همزمان با فرستادن دو خودروی بمب‌گذاری‌شده تروریست‌های النصره و اجناد القوقاز حمله‌ای شدید به مواضع ارتش سوریه در محور شهرک جرجناز داشتند که درگیری شدیدی بین دو طرف را در پی داشت و خسارات و تلفاتی را در صفوف تروریست‌ها به‌جا گذاشت.

همچنین وزارت دفاع روسیه گزارش داد، نیروهای سوریه حملات تروریست‌ها در ادلب را ناکام گذاشتند که 30 کشته و زخمی بین صفوف آنها به‌جا گذاشت و تلفاتی میان نیروهای سوریه نداشت.

سرلشگر یوری بورینکوف، رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه گفت: افراد مسلح النصره با حمایت شورشیان «ارتش آزاد سوریه» دو حمله را به مواضع نیروهای مسلح سوریه در نزدیکی شهرک جرجناز در استان ادلب صورت دادند.

بورینکوف افزود: این حمله را 50 تروریست با حمایت پنج یا شش خودروی حامل سلاح‌های سنگین ترتیب دادند.

قبل‌تر فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه 24 ماه دسامبر جاری در بیانیه‌ای اعلام کرد، بیش از 320 کیلومتر مربع از ادلب را پاکسازی شده است.

در تعدادی از مناطق حومه ادلب گروه‌های تروریستی وابسته به گروهک تکفیری-تروریستی جبهه النصره حضور دارند و علیه نقاط نظامی ارتش و روستاها و شهرک‌های امن دست به حملات می‌زنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها