کد خبر: 391540
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۲:۰۲:۰۳
| |

آمریکا از آتش بس در ادلب استقبال کرد

وزارت امور خارجه آمریکا از حصول توافق آتش‌بس میان ترکیه و روسیه در ادلب استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد این توافق باعث کاهش تنش‌ها در این منطقه شود.

آمریکا از آتش بس در ادلب استقبال کرد
کد خبر: 391540
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۲:۰۲:۰۳

اعتمادآنلاین| یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از توافق آتش‌بس میان روسیه و ترکیه سر ادلب استقبال کرد و تاکید کرد که واشنگتن امیدوار است که ایت توافق به کاهش تنش‌ها در سوریه کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، این مقام آمریکایی گفته، ما از حصول توافق آتش بس میان مسکو و آنکارا استقبال می‌کنیم و امیدواریم این مساله به کاهش شرایط خطرناکی که علیه غیرنظامیان و به واسطه حملات نیروهای بشار اسد، روسیه، ایران و حزب الله ایجاد شده است کمک کند. ایالات متحده درباره جزئیات این آتش بس با ترکیه متحد خود در ناتنو رایزنی می‌کند.

او در نهایت مدعی شده است که مهمترین چیز در حال حاضر اقدامات بشار اسد و متحدانش است که نشان خواهد داد آیا آتش بس به دست خواهد آمد یا خیر.

اظهارات این مقام آمریکایی درباره حمله به غیرنظامیان بارها از سوی مقامات روسی و سوری رد شده است. نیروهای ارتش سوریه از مدتها پیش عملیاتی را علیه تروریستهای مورد حمایت ترکیه که در ادلب تجمع کرده‌اند آغاز کرده است. مقامات ترکیه تلاش می‌کنند با خبرسازی درباره حمله به غیرنظامیان جلوی پیشروی نیروهای سوریه در ادلب را بگیرند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها