کد خبر: 394434
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۸:۱۵:۰۰
| |

آخرین اخبار از شیوع کرونا در چین؛

20 نفر به کرونا مبتلا شدند/ 10 قربانی جدید در چین جان باختند

با ادامه روند کاهشی ابتلا به کرونا در چین 20 نفر به تازگی مبتلا شده و 10 نفر نیز جان باختند تا تعداد مبتلایان به 80844 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 3199 نفر برسد.

20 نفر به کرونا مبتلا شدند/ 10 قربانی جدید در چین جان باختند
کد خبر: 394434
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۸:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کمیسیون بهداشت ملی چین اعلام کرد با ادامه روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در این کشور با مبتلا شدن 20 نفر دیگر در شبانه روز گذشته به این ویروس تعداد مبتلایان به 80844 نفر رسید و همچنین با جان باختن 10 نفر که همگی در شهر ووهان بودند تعداد قربانیان آن نیز به 3199 نفر افزایش یافت.

کمیسیون بهداشت ملی چین همچنین اعلام کرد این در حالی است که از این میان 4 مورد فقط به‌صورت محلی داخل خاک این کشور در شهر ووهان مرکز استان هوبه روی داده است و مابقی مبتلایان از خارج از این کشور آمده‌اند.

مقامات چین که پیش‌تر نسبت به کاهش سریع روند ابتلا به ویروس کرونا در ماه جاری میلادی (مارس) ابراز امیدواری کرده بودند، اکنون نگران ورود افراد مبتلا به این ویروس از کشور‌های خارجی است، زیرا کسب‌وکار‌های بیشتری در حال ازسرگیری فعالیت خود در این کشور هستند.

پیش از این نیز روزنامه «پیپلز دیلی» چین به نقل از منابع بیمارستانی گزارش داده بود که تمام استان‌های این کشور به جز هوبه از اواخر ماه فوریه موفق شدند ابتلای جدید به کرونا را متوقف کنند و در استان هوبه نیز احتمالا تا پایان ماه مارس تعداد مبتلایان جدید به صفر خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها