کد خبر: 396790
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۵:۳۸:۱۸
| |

تسلط کامل نیرو‌های یمنی بر پادگان راهبردی مزدوران منصور هادی

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضمن هدف قرار دادن مزدوران منصور هادی، بر پادگان راهبردی البنات در حد فاصل استان‌های الجوف و مأرب به صورت کامل مسلط شدند.

تسلط کامل نیرو‌های یمنی بر پادگان راهبردی مزدوران منصور هادی
کد خبر: 396790
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۵:۳۸:۱۸

اعتمادآنلاین| ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات خود و با هدف قرار دادن نیرو‌های منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن در منطقه حد فاصل استان‌های الجوف و مأرب بر پادگان راهبردی البنات به صورت کامل مسلط شدند.

نیرو‌های یمنی پیش از این بر بخشی از این پادگان مسلط شده بودند که با در هم شکسته شدن صفوف مزدوران منصور هادی در این پادگان توانستند این موضع راهبردی که بزرگترین محل تجمع نیرو‌های منصور هادی و ائتلاف سعودی بود را به صورت کامل در دست بگیرند.

همچنین به دنبال عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اختلافاتی میان نیرو‌های حزب الموتمر وابسته به علی عبدالله صالح، رئیس جمهور مقتول یمن و حزب الاصلاح که بزرگترین حزب معارضان یمنی است در استان مأرب رخ داده است.

به گفته منبعی نظامی، نیرو‌های یمنی همچنین بر منطقه «المرازیق» در شرق الحزم در استان الجوف مسلط شدند.

از سوی دیگر، مرکز رسانه‌ای انصار الله از پرواز متناوب جنگنده‌های سعودی آمریکایی بر فراز استان الحدیده و الصنعاء خبر داد.

به گفته این مرکز، جنگنده‌های ائتلاف سعودی 15 حمله به مناطق مختلف این استان داشته اند که 6 حمله آن به دانشکده نظامی، 4 حمله به مناطق عطان و النهدین و 5 حمله به پایگاه الدیلمی و الحفا و ساختمان تلویزیون صنعاء بوده است.

جنگ ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان و با حضور امارات و حمایت آمریکا و کشور‌های غربی علیه یمن وارد سال ششم خود شده است و با اینکه تلاش‌های بسیاری برای برقراری صلح شده، اما عربستان همواره اولین نقض کننده توافقات آتش‌بس بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها