کد خبر: 419622
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۳:۰۰:۱۶
| |

بنی گانتس:

احتمال دارد به قرنطینه جزئی یا کامل بازگردیم

وزیر جنگ اسرائیل و جانشین نخست وزیر این رژیم به شهروندان اسرائیلی درباره احتمال اجرای قرنطینه پزشکی به صورت کامل یا جزئی برای مهار شیوع دوباره ویروس کرونا هشدار داد.

احتمال دارد به قرنطینه جزئی یا کامل بازگردیم
کد خبر: 419622
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۳:۰۰:۱۶

اعتمادآنلاین| به نقل از روسیا الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و جانشین نخست وزیر این رژیم در مصاحبه‌ای با KAN Broadcasting Corporation اظهار کرد: می‌خواهم مردم بدانند احتمال دارد شرایطی ایجاد شود که نیاز باشد به قرنطینه جزئی یا کامل و یا افزایش محدودیت‌ها بازگردیم.

گانتس گفت: احتمالا تهدید ویروس کرونا در طول یک سال و نیم آتی و حتی بیشتر از آن، برای اسرائیل ادامه دارد.

در حال حاضر اراضی اشغالی به دلیل شیوع ویروس کرونا با شرایط سختی مواجه است. در بهار که اوج شیوع کرونا در سراسر جهان بود، وضعیت در اراضی اشغالی مانند سایر مناطق جهان دشوار نبود و رهبری این رژیم با اجرای قرنطینه‌ای تقریبا یک ماهه توانست از افزایش تعداد مبتلایان جلوگیری کند. به این ترتیب اواخر مه محدودیت‌ها برداشته شدند و در نتیجه آن طی هفته‌های اخیر تعداد مبتلایان در اراضی اشغالی بار دیگر به سرعت زیاد شد و به همین دلیل مسؤولان اسرائیلی تصمیم گرفتند محدودیت‌ها را باز گردانند.

در حال حاضر تعداد مبتلایان به این ویروس در اراضی اشغالی به بیش از 22.7 هزار تن رسیده که از این تعداد 547 تن در بیمارستان‌ها بستری بوده و 57 تن از آنها زیر دستگاه تنفسی هستند. در چند روز اخیر تعداد موارد جدید ابتلا به کرونا در اراضی اشغالی روزانه به حدود 1500 مورد رسیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها