کد خبر: 423069
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا | اسرائیل در حال آزمایش واکسن کرونا در هند است

در حالی که محققان جهان در تلاش مستمر برای یافتن واکسن ویروس کرونا هستند، اسرائیل راه دیگری را در تعامل با ویروس کرونا در پیش گرفته و در همین راستا ابتکارات خود را در تعامل با ویروس کرونا در کشورهای فقیری همچون هند آزمایش می‌کند.

ویروس کرونا | اسرائیل در حال آزمایش واکسن کرونا در هند است
کد خبر: 423069
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که محققان جهان در تلاش مستمر برای یافتن واکسن ویروس کرونا هستند، اسرائیل راه دیگری را در تعامل با ویروس کرونا در پیش گرفته و قصد دارد نحوه همزیستی با ویروس کرونا را در جوامع انسانی مورد آزمایش قرار دهد، و در همین راستا ابتکارات خود را در تعامل با ویروس کرونا در کشورهای فقیری همچون هند آزمایش می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، چندی پیش رسانه‌های رژیم اسرائیل اعلام کردند تل‌آویو و دهلی نو سند همکاری پزشکی و درمانی امضا کرده‌اند. در این چارچوب یک هیات از محققان اسرائیلی برای ادامه تحقیقات در مورد ویروس کرونا به هند سفر کردند.

به اعتقاد کارشناسان، در حالی که شمار مبتلایان ویروس کرونا با شیب بسیار تندی در میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی رو به افزایش است، محققان اسرائیلی آزمایش‌های بالینی خود را به مناطق دیگر برده‌اند تا از تبعات منفی این اقدامات در میان شهروندان خود جلوگیری کنند.

در این میان، یک هیات از اداره پژوهش و توسعه ابزارهای نظامی و زیرساخت‌های فناوری وزارت جنگ اسرائیل به هند سفر کرده است.

به گفته رسانه‌های عربی، این اقدام برای انجام سلسله آزمایشاتی در رابطه با تشخیص ابتلا به ویروس کرونا بر روی مردم هند انجام گرفته است تا نتایج آن به اسرائیل منتقل شود.

به نوشته رسانه‌های مزبور، این برنامه آن‌قدر حائز اهمیت است که وزارتخانه‌های خارجه، جنگ و بهداشت در آن مشارکت و همکاری فعال داشته و مستقیماً با بخش علمی دفتر رئیس‌جمهور هند در ارتباط هستند.

ظاهراً محققان اسرائیلی به دنبال سوءاستفاده از مردم فقیر هند برای انجام آزمایش‌های گله‌ای هستند تا تلفات و زیان‌های انسانی این تحقیقات متوجه این جامعه فقیر شود و به بهانه همکاری علمی با دانشمندان هندی، بدن و سلامت مردم هند به استثمار درآید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها