کد خبر: 431879
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ ۰۹:۵۳:۴۳
| |

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین:

برخی کشورهای دیگر نیز تصمیم به عادی سازی روابط با اسرائیل را دارند

گروه‌های فلسطینی مخالفت اعضای اتحادیه عرب با پیشنویس فلسطین در خصوص عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل را محکوم و تاکید کردند که این امر به کشورهای دیگر اجازه خواهد داد تا به سمت عادی‌سازی روابط پیش بروند.

برخی کشورهای دیگر نیز تصمیم به عادی سازی روابط با اسرائیل را دارند
کد خبر: 431879
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ ۰۹:۵۳:۴۳

اعتمادآنلاین| به نقل از سایت المیادین، داوود شهاب، مسئول اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد، اتحادیه عرب به اشغالگری مشروعیت می‌بخشد.

از سوی دیگر، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس به نتایج نشست اتحادیه عرب و مخالفت با پیشنویس فلسطین در خصوص عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل واکنش نشان داد و آن «تأسف‌بار» خواند.

وی در ادامه افزود، اتحادیه عرب باید بیانگر وجدان ملت‌های عربی در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل باشد.

حازم قاسم عنوان داشت، عدم قدرت اتحادیه عرب در محکومیت عادی‌سازی روابط، دولت اسرائیل و آمریکا را برای ادامه اجرای نقشه نابودی مسأله فلسطین تشویق می‌کند.

حسین الشیخ، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح نیز خاطرنشان کرد، اتحادیه عرب دچار درد زایمان شد اما چیزی به دنیا نیاورد.

جنبش «الاحرار» نیز نتیجه نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب را «نشانه‌ای خطرناک، خنجر جدید بر پشت ملت فلسطین و جانفشانی‌های آن» توصیف کرد.

در همین راستا، ابو مجاهد، سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد، آنچه که در نشست اتحادیه عرب رخ داد حاکی از آن است که برخی کشورهای دیگر نیز تصمیم به عادی سازی روابط با اسرائیل را دارند.

پیشتر منابع دیپلماتیک فلسطینی فاش کردند که اتحادیه عرب پیش‌نویس طرح پیشنهادی فلسطین در محکومیت توافق عادی سازی روابط امارات با اسرائیل را رد کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها