کد خبر: 444010
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۰:۱۵:۱۵
| |

کشف 112 جسد از گورهای دسته‌جمعی لیبی

اداره کل جستجو و شناسایی مفقودان لیبی از کشف 112 جسد از گورهای دسته‌جمعی متعدد در شهر ترهونه واقع در جنوب طرابلس خبر داد.

کشف 112 جسد از گورهای دسته‌جمعی لیبی
کد خبر: 444010
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۰:۱۵:۱۵

اعتمادآنلاین| لطفی توفیق، مدیر اداره کل جستجو و شناسایی مفقودان لیبی در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه با اشاره به کشف 112 جسد از گورهای دسته جمعی مختلف در شهر ترهونه واقع در جنوب طرابلس، پایتخت این کشور اظهار کرد: ما پنج‌شنبه از پنج گور دسته‌جمعی 14 جسد کشف کردیم و در ادامه نیز سه جسد دیگر را در موقعیت شماره پنج پیدا کردیم.

مدیر اداره کل جستجو و شناسایی مفقودان لیبی در ادامه گفت: با اینکه عملیات شناسایی هویت اجساد یافت شده هنوز به اتمام نرسیده است اما می‌توانیم این را بگوییم که بیشتر این اجساد لباس‌های غیرنظامی دارند.

توفیق با اشاره به اطلاعات ضد و نقیض از گورهای دسته‌جمعی در 16 نقطه در ترهونه گفت: تعدادی جسد زن شناسایی شدند، در بررسی‌های قبلی یک گور دسته‌جمعی که در آن اجساد چهار زن وجود داشت، کشف کردیم، در یک گور دسته‌جمعی دیگر هشت جسد پیدا کردیم که سه تا از آنها زن بودند.

این مسؤول لیبیایی افزود: در گذشته کار جستجو در شش نقطه مشخص را تمام کردیم و تیم‌های ما بر اساس اطلاعاتی که از موقعیت این گورهای دسته‌جمعی به دست‌مان رسیده، در سایر نقاط به کار جستجو ادامه خواهند داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها