کد خبر: 452452
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۰:۴۲:۱۶
| |

مراسم تحلیف بایدن با پروتکل‌های شدید سلامتی و امنیتی برگزار می شود

برگزارکنندگان مراسم تحلیف جو بایدن گفتند رویداد ماه آینده با پروتکل‌های شدید سلامتی و امنیتی و یک رژه کاملا جدید به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

مراسم تحلیف بایدن با پروتکل‌های شدید سلامتی و امنیتی برگزار می شود
کد خبر: 452452
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۰:۴۲:۱۶

اعتمادآنلاین| کمیته تحلیف رئیس جمهور در حال درخواست از آمریکایی‌ها برای ممانعت از سفر و تماشای فعالیت‌ها از خانه است. برگزارکنندگان همچنین اعلام کردند که دیوید کسلر، کمیسر سابق غذا و داروی دولت که به کمپین بایدن در مورد کووید 19 مشاوره داد، به عنوان مشاور پزشکی ارشد به کمیته تحلیف خدمت‌رسانی خواهد کرد.

کسلر اظهار کرد: همه‌گیری همچنان تأثیر قابل توجهی بر سلامت عمومی دارد. آمریکایی‌های سراسر دنیا باید نقش خود را برای کاهش شیوع ویروس ایفا کنند: ماسک بزنند، خانه بمانند و گردهمایی‌ها را محدود کنند.

وی گفت: از آمریکایی‌ها می‌خواهیم به منظور حفاظت از خود، خانواده‌هایشان، دوستان و جامعه، از خانه در رویدادهای تحلیف شرکت کنند.

بایدن و کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری منتخب، برنامه دارند سوگند خود را طی مراسمی در ساختمان کنگره آمریکا یاد کنند که انتظار می‌رود به جهت جلوگیری از حضور جمعیت در زمان همه‌گیری، کمترین ردپای ممکن را به جا بگذارد.

"تونی آلن"، مدیر اجرایی کمیته تحلیف خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد مراسم تحلیفی است که مردم را ایمن نگه دارد، سنت‌های بزرگ ریاست جمهوری را گرامی بدارد و چشم‌انداز آمریکایی تجدید شده دولت بایدن- هریس را برای شهروندی فراگیر، برابر و یکپارچه به نمایش گذارد.

این اعلامیه، به دنبال اظهارات اوایل این ماه بایدن مطرح می‌شود که اشاره کرده بود تحلیف او در 20 ژانویه، شبیه به کنوانسیون تماماً مجازی ماه اوت خواهد بود.

بایدن در کنفرانس خبری در ویلمینگتون، ایالت دلاور به خبرنگاران گفت: کاملاً غیرمحتمل است که یک میلیون نفر به سمت محل یابود روانه شوند.

وی ادامه داد: به گمانم شاهد رویدادی خواهید بود که بیشتر از آنکه شبیه تحلیف‌های معمول باشد، شبیه کنوانسیونی که برگزار شد، است.

موارد ابتلای ویروس کرونا در حال حاضر در آمریکا رو به افزایش است و کارشناسان سلامت نگران هستند جهش فعلی طی تعطیلات، بیشتر شود. آمریکا بیش از 300 هزار مرگ ناشی از این بیماری را به ثبت رسانده است.

مراسم تحلیف ریاست جمهوری یکی از پررونق‌ترین مناسبت‌های سیاسی در تاریخ آمریکا است. میلیون‌ها نفر هر چهار سال، در واشینگتن‌دی‌سی گرد هم می‌آیند تا شاهد سوگند خوردن فرمانده بعدی کل قوا در محل ساختمان کنگره باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها