کد خبر: 463629
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۵:۴۳:۳۸
| |

ابراز همبستگی پاپ فرانسیس با مردم میانمار

پاپ فرانسیس امروز یکشنبه با موضع گیری علیه رهبران ارتش میانمار در پی کودتای هفته گذشته در این کشور به ابراز "همبستگی با مردم" این کشور پرداخته و از رهبران ارتش خواست به دنبال هماهنگی "دموکراتیک" بروند و به خیر همگانی خدمت کنند.

ابراز همبستگی پاپ فرانسیس با مردم میانمار
کد خبر: 463629
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۵:۴۳:۳۸

اعتمادآنلاین| پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در سخنرانی روز یکشنبه در میدان سنت پیتر اظهار کرد که وضعیت را در میانمار که در سال 2017 به آن سفر کرده بود "با نگرانی عمیق" دنبال می‌کند.

امروز ده‌ها هزار نفر در سراسر میانمار تجمع کردند تا کودتای اول فوریه در این کشور را محکوم کرده و خواستار آزادی آنگ سان سوچی، رهبر منتخب این کشور شوند و این یکی از بزرگترین اعتراضات راه افتاده در این کشور از زمان اعتراضات سال 2007 موسوم به انقلاب زعفران بود که به اجرای اصلاحات دموکراتیک کمک کرد.

پاپ فرانسیس اظهار کرد: در این زمان بسیار حساس می‌خواهم بار دیگر نسبت به نزدیکی معنوی، دعاهایم و همبستگی‌ام با مردم میانمار اطمینان دهم. من دعا می‌کنم کسانی که مقامهای مسئول این کشور هستند تمایلی صادقانه به خدمت به خیر همگانی، حمایت از عدالت اجتماعی و ثبات برای یک همزیستی هماهنگ و دموکراتیک نشان دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها