کد خبر: 483386
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۴:۱۱:۰۰
| |

لیبرمن: ائتلاف پایدار طی یک هفته تشکیل می‌شود

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق و رهبر حزب یسرائیل بیتنا(اسرائیل خانه ما) و مخالف نتانیاهو گفت: اکنون ماموریت تشکیل دولت به روی دوش ماست.وی پیش بینی کرد که ائتلاف پایدار طی یک هفته تشکیل شود.

لیبرمن: ائتلاف پایدار طی یک هفته تشکیل می‌شود
کد خبر: 483386
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی تاکید کرد که دولت وحدت یک راه حل میانه نیست بلکه هدف است و اسرائیل به دولتی نیاز دارد که در آن احزاب چپ، راست و میانه برای مقابله با چالش‌ها تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، یائیر لاپید، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی پس از مامور شدن برای تشکیل کابینه از سوی روون ریولین، رئیس این رژیم در بیانیه‌ای گفت: دولت وحدت راه حل میانه یا آخرین چاره نیست، بلکه یک هدف است و این همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

وی افزود: اسرائیل به دولتی نیاز دارد که در آن چپ، راست و میانه برای رویارویی با چالش‌های اقتصادی و امنیتی پیش رو تلاش می‌کنند.

در همین راستا، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق و رهبر حزب"یسرائیل بیتنا"(اسرائیل خانه ما) و مخالف نتانیاهو گفت: اکنون ماموریت تشکیل دولت به روی دوش ماست.

وی در توییتی پیش بینی کرد که "ائتلاف پایدار" طی یک هفته تشکیل شود.

ماموریت لاپید برای تشکیل دولت در اسرائیل پس از شکست نتانیاهو در دستیابی به تفاهماتی برای تشکیل دولت ائتلافی آغاز شد که از برگزاری پنجمین انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی در دو سال گذشته جلوگیری می‌کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها