کد خبر: 486376
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۲:۱۶:۳۷
| |

آژیر هشدار مجددا در شهرک‌های مجاور غزه فعال شد

پس از حمله صبح امروز همه جانبه ارتش اسرائیل به منطقه الرمال شهر غزه، گروه‌های مقاومت حملات راکتی و موشکی خود را علیه مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی از سر گرفتند.

آژیر هشدار مجددا در شهرک‌های مجاور غزه فعال شد
کد خبر: 486376
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۲:۱۶:۳۷

اعتمادآنلاین| به دنبال پاسخگویی و ازسرگیری حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به سمت شهرک‌های مجاور غزه، آژیر هشدار در جنوب فلسطین اشغالی فعال شد.

به گزارش ایرنا، پس از حمله صبح امروز همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه الرمال شهر غزه، گروه‌های مقاومت حملات راکتی و موشکی خود را علیه مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی از سر گرفتند.

به دنبال این حملات موشکی و راکتی، آژیر هشدار در شهرک های مجاور غزه از جمله "اشکول" به صدا درآمده است.

به دنبال این حملات مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی منطقه "بیت حانون" در شمال غزه را هدف قرار داد.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه را 174 شهید اعلام کردند که در میان آنها 47 کودک و 29 زن به چشم می خورد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که از ساعت 7 شب گذشته تا 7 صبح امروز (یکشنبه) حدود 120 راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که 55 فروند آن به سمت تل آویو و بئر السبع بوده، اما بیشتر این راکت‌ها و موشک‌ها رهگیری شده است.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که بامداد امروز جنگنده‌- بمب افکن های رژیم صهیونیستی در کمتر از یک ساعت بیش از 100 نقطه دیگر را در نوار غزه بمباران کردند که هنوز اطلاعاتی از شمار شهدا و مجروحان این بمباران ها منتشر نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها