کد خبر: 487469
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۴۷:۵۱
| |

پارلمان عربی امروز نشست فوق‌العاده درباره فلسطین برگزار می‌کند

نشست فوق العاده درباره ی فلسطین به ریاست عادل بن عبد الرحمان العسومی، رئیس پارلمان عربی برای بررسی اقدامات متجاوزانه اسرائیل و نقض‌های مداوم این رژیم در مسجد الاقصی و تجاوز به نوار غزه برگزار می‌شود.

پارلمان عربی امروز نشست فوق‌العاده درباره فلسطین برگزار می‌کند
کد خبر: 487469
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۴۷:۵۱

اعتمادآنلاین| پارلمان عربی امروز (چهارشنبه) نشست فوق‌العاده‌ای را در مقر دبیرخانه اتحادیه عرب در قاهره برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از صدی البلد، این نشست به ریاست عادل بن عبد الرحمان العسومی، رئیس پارلمان عربی برای بررسی اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و نقض‌های مداوم این رژیم در مسجد الاقصی و تجاوز به نوار غزه برگزار می‌شود.

قرار است که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این نشست سخنرانی و طی آن تحولات فلسطین در سایه نقض‌های رژیم صهیونیستی و تجاوزات علیه ملت بی‌گناه فلسطین را ارائه کند.

در این نشست همچنین احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب نیز مشارکت و در خصوص تحولات فلسطین و ساز و کارهای مقابله با این حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین سخنرانی خواهد کرد.

در همین راستا، در این نشست فوق العاده پارلمان عربی، جنایت‌ها و نقض‌های مقامات رژیم اشغالگر در تمامی اراضی فلسطین، مساله کوچاندن اهالی محله «الشیخ جراح» و همچنین تداوم سیاست توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطین اشغالی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کمیته فلسطین در پارلمان عربی نیز نشست فوق‌العاده‌ای را روز سه‌شنبه برگزار کرد و طی آن جدول کار نشست فوق‌العاده پارلمان عربی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها