کد خبر: 489492
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۱:۵۶:۱۹
| |

سناتور جمهوری‌خواه تهدید به مرگ شد

تارنمای پولیتیکو دیروز (3 خرداد) نوشت که اف بی آی مشغول تحقیق در مورد یک بسته مشکوک حاوی پودر سفیدرنگ است که به خانه رند پاول سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی ارسال شده است. در این پاکت بزرگ علاوه بر پودر مذکور، تصویری تهدیدآمیز از رند پاول مصدوم ارسال شده که اشاره به حمله گذشته همسایه این سناتور دارد.

سناتور جمهوری‌خواه تهدید به مرگ شد
کد خبر: 489492
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۱:۵۶:۱۹

اعتمادآنلاین| پلیس فدرال آمریکا در حال انجام تحقیقات در مورد ارسال یک پاکت مشکوک حاوی پودر سفید رنگ و تصویری تهدیدآمیز به منزل رند پاول سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی است.

به گزارش ایرنا، تارنمای پولیتیکو دیروز (3 خرداد) نوشت که اف بی آی مشغول تحقیق در مورد یک بسته مشکوک حاوی پودر سفیدرنگ است که به خانه رند پاول سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی ارسال شده است. در این پاکت بزرگ علاوه بر پودر مذکور، تصویری تهدیدآمیز از رند پاول مصدوم ارسال شده که اشاره به حمله گذشته همسایه این سناتور دارد.

در سال 2017 یکی از همسایگان پاول به او حمله کرد و وی را به شدت مضروب ساخت و تعدادی از دنده‌های این سناتور را شکست. در این تصویر فرد ناشناس تهدید کرده که کاری را که همسایه پاول ناتمام گذاشت به اتمام خواهد رساند. هنوز معلوم نیست که این پاکت تهدیدآمیز را چه کسی ارسال کرده است. پاول گفته که چندین بار تهدید شده و این تهدیدها را به شدت جدی می‌گیرد.

سابقه ارسال بسته‌های مشکوک به دوران باراک اوباما رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا باز می‌گردد. مقام‌های آمریکایی از سال 2001 در برابر ارسال بسته‌های مشکوک و از جمله بسته‌های حاوی پودر سفید محتاط هستند. در این سال یک بسته آلوده به سیاه زخم که برای اصحاب رسانه و قانونگذاران ارسال شده بود، باعث کشته شدن 5 نفر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها