کد خبر: 489913
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۲:۱۹:۲۵
| |

ایروان:

دوستی ایران و ارمنستان کلید دستیابی به صلح و ثبات در منطقه است

سرپرست وزارت امور خارجه ارمنستان امروز (چهارشنبه) در پی دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های دو کشور را کاملاً جامع توصیف کرد.

دوستی ایران و ارمنستان کلید دستیابی به صلح و ثبات در منطقه است
کد خبر: 489913
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۲:۱۹:۲۵

اعتمادآنلاین| سرپرست وزارت خارجه ارمنستان پس از دیدار با وزیر خارجه ایران تأکید کرد که دوستی دو کشور بهترین نمونه از گفت‌وگوی بین فرهنگی و کلید دستیابی به صلح و ثبات در منطقه است.

به گزارش فارس، سرپرست وزارت امور خارجه ارمنستان امروز (چهارشنبه) در پی دیدار با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های دو کشور را کاملاً جامع توصیف کرد.

بنا بر گزارش وزارت خارجه ارمنستان، «آرا آیوازیان» سرپرست وزارت خارجه ارمنستان در ملاقات با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: «طرح‌های ارمنستان و ایران کاملاً جامع است. دوستی ما بهترین نمونه و الگویی از گفت‌وگوی بین فرهنگی، همزیستی ادیان و تمدن‌های مختلف است و این کلید دستیابی به صلح و ثبات در منطقه است».

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مقصد دوم سفرش و پس از حضور در باکو، امروز (چهارشنبه) وارد ایروان شد و مورد استقبال «آرا آیوازیان» سرپرست وزارت خارجه ارمنستان قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها