کد خبر: 491597
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۳:۰۴:۴۲
| |

کشف و ضبط 5 موشک گراد آماده شلیک در کرکوک

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای تصریح کرد که طبق اطلاعاتی که به دست وزارت اطلاعات و بخش مبارزه با تروریسم در آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور و مرکز پلیس التون کوبری در پلیس کرکوک رسید، پنج موشک از نوع گراد و سکوهای پرتاب کشف و ضبط شدند. این موشک‌ها آماده شلیک بودند.

کشف و ضبط 5 موشک گراد آماده شلیک در کرکوک
کد خبر: 491597
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۳:۰۴:۴۲

اعتمادآنلاین| گروه اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در کرکوک واقع در شمال این کشور، پنج موشک از نوع گراد را که آماده شلیک بود، کشف و ضبط کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای تصریح کرد که طبق اطلاعاتی که به دست وزارت اطلاعات و بخش مبارزه با تروریسم در آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور و مرکز پلیس "التون کوبری" در پلیس کرکوک رسید، پنج موشک از نوع گراد و سکوهای پرتاب کشف و ضبط شدند. این موشک‌ها آماده شلیک بودند.

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق جزئیات بیشتری را درخصوص هدفی که قرار بود این موشک‌ها به سمت آن شلیک شود، اعلام نکرد، اما شبکه رسانه‌ای "روداو" گزارش داد که این موشک‌ها برای هدف قرار دادن اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق آماده شده بودند.

این موشک‌ها در منطقه سالیی میان دو روستای حسار و دارمان در فاصله 10 إلی 15 کیلومتری از کرکوک پیدا شدند.

در 14 آوریل گذشته، دستگاه مبارزه با تروریسم در اقلیم کردستان اعلام کرد که یک موشک به سمت فرودگاه بین المللی اربیل شلیک شد و پایگاه نیروهای ائتلاف بین المللی در فرودگاه را هدف قرار داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها