کد خبر: 497856
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۸:۲۵:۲۰
| |

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه:

آمریکا قبل از صحبت‌کردن درباره «قانون» خودش را مواخذه کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: واشنگتن قبل از صحبت کردن درباره «قانون» در وهله اول باید خودش را بابت آنچه در یوگسلاوی و عراق انجام داده، مواخذه کند. آمریکا باید مسؤولیت کسانی که در سراسر جهان کشته و معلول کرده، برعهده بگیرد.

آمریکا قبل از صحبت‌کردن درباره «قانون» خودش را مواخذه کند
کد خبر: 497856
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۸:۲۵:۲۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، واشنگتن قبل از صحبت کردن درباره "قانون" در وهله اول باید خودش را بابت آنچه در یوگسلاوی و عراق انجام داده، مواخذه کند.

به گزارش ایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد، آمریکا باید مسؤولیت کسانی که در سراسر جهان کشته و معلول کرده، برعهده بگیرد.

زاخارووا ادامه داد: از کی تا حالا آمریکا اقدام به تعهد و التزام به قوانین می‌کند؟ شیوه‌ای که این کشور براساس آن در سازمان منع تسلیحات شیمیایی عمل می‌کند در چارچوب هیچ قانونی نیست و شاهد خروج کامل از قانون هستیم. اولا آمریکا باید خودش را از بابت آنچه در یوگسلاوی و عراق مرتکب شده و میلیون‌ها کشته و معلول برجای گذاشته مواخذه کند بعد از آن می‌تواند درباره قانون صحبت کند.

پیشتر جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفته بود، دیدار ژنو بین رهبران روسیه و آمریکا هیچ تغییری در سیاست تحریم‌های آمریکا علیه روسیه ایجاد نکرد.

ساکی افزود: "قانون" اقتضا می‌کند در اهداف تحریم‌های مربوط به استفاده از سلاح‌های شیمیایی به بازنگری ادامه دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها