کد خبر: 522422
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۲:۰۶:۴۷
| |

آتش سوزی در بزرگترین پالایشگاه نفت اندونزی همچنان ادامه دارد

رئیس اجرایی شرکت انرژی اندونزی « پرتامینا» روز یکشنبه از ادامه حریق در مجموعه پالایشگاه نفت این شرکت خبر داد و در عین حال گفت که این حادثه در کنترل قرار گرفته است.

آتش سوزی در بزرگترین پالایشگاه نفت اندونزی همچنان ادامه دارد
کد خبر: 522422
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۲:۰۶:۴۷

اعتمادآنلاین| رئیس اجرایی شرکت انرژی اندونزیایی «پرتامینا» امروز در در «کیلاکاپ» در گفت وگو با رسانه های گفت که آتش سوزی که حدود ساعت 19:20 روز شنبه به وقت محلی از یک مخزن ذخیره سوخت این پالایشگاه آغاز شده بود و همچنان ادامه دارد، تحت کنترل در آمده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «رویترز»، تصاویر گرفته شده از این حادثه آتش سوزی از حریق گسترده و شعله های بزرگ آتش در این پالایشگاه حکایت می کنند اما مقامات این شرکت معتقدند که موفق شده اند آنرا در کنترل خود در آورند و ساکنان اطراف آن به خانه های خود بازگشته اند.

با این وجود «نیک ویداواتی» مدیر عامل پالایشگاه «پرتامینا» که در استان مرکزی جاوه این کشور واقع شده است، نیز در گفت و گو با رسانه ها گفت که اگرچه اطلاعات اولیه از سوختن 80 مخزن سوخت این پالایشگاه حکایت می کرد اما با ادامه این حریق تاکنون 228 مخزن سوخت آن کاملا در آتش سوخته اند.


او با اعلام اینکه شرایط ذخیره برای موتورهای سوخت و گاز مایع شده امن است، افزود: خوشبختانه این اتش سوزی تاثیری بر خط تولید این پالایشگاه نداشته است.

ویدواتی همچنین اظهار داشت: اگرچه هنوز دلیل آتش سوزی مشخص نشده است اما موضوع در دست تحقیق است.

کیلاکاپ یکی از بزرگترین پالایشگاه های شرکت پرتامینا است و تامین کننده حدود 34 درصد نیاز انرژی این کشور است. این شرکت همچنین اعلام کرد حدود 80 نفر که در اطراف این پالایشگاه زندگی می کردند و شبانه از محل تخلیه شده بودند به خانه هایشان بازگشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها