کد خبر: 538358
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۷:۲۳:۱۹
| |

آمریکایی ها باید هزینه خروج از برجام را بپردازند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مذاکرات وین، گفت: توافق تنها بر اساس شرایط جمهوری اسلامی صورت می گیرد و تیم مذاکره کننده به هیچ عنوان از مواضع جمهوری اسلامی ایران کوتاه نخواهد آمد.

آمریکایی ها باید هزینه خروج از برجام را بپردازند
کد خبر: 538358
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۷:۲۳:۱۹

حسن همتی،عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مذاکرات وین، گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران و خواسته های مردم در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مبنی بر لغو تحریم ها و گرفتن تضمین های سیاسی، اقتصادی و عملی برای اجرای توافقنامه برجام به طور مفصل آمده است و تیم مذاکره کننده بر اساس مفاد این قانون با غربی ها در حال مذاکرات است.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مذاکره کنندگان در مورد مواضع اصلی جمهوری اسلامی ایسادگی کردند، مذاکرات تا زمانی که تمام منافع ملت تامین نشود کوتاه نخواهند آمد، دولت، مجلس و مردم نیز توافقی که تامین کننده منافع جمهوری اسلامی ایران و ملت نباشد را نخواهند پذیرفت.

همتی در ادامه اظهار کرد: شیطنت هایی از طرف آمریکایی ها و اروپایی ها همانند گذشته صورت می گیرد اما آنها باید بدانند توافق زمانی حاصل می شود که تمام شرایط و خواسته های ایران تامین شود زیرا آنها از برجام خارج شدند و اجرا نکردند و هزینه آن را هم باید بپردازند.

وی همچنین یادآور شد: توافق بر اساس شرایط جمهوری اسلامی باید صورت بگیرد، ما هم به هیچ عنوان از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد. تیم مذاکره کننده نیز کاملا بر این اصل واقف است./

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها