کد خبر: 539092
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۲۱:۳۹:۵۶
| |

حزب‌الله لبنان:

باید برای ساخت کشور سراغ گزینه تکیه بر خود رفت

​رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اعلام کرد، باید برای ساختن وطن به سراغ گزینه تکیه بر خود رفت.

باید برای ساخت کشور سراغ گزینه تکیه بر خود رفت
کد خبر: 539092
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۲۱:۳۹:۵۶

هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: همه باید لبنانی‌ها و آمریکایی‌ها را بشناسند و دیر یا زود خواهند شناخت. اگر این فشارها، این پستی و حقد و کینه نسبت به  لبنانی‌ها در معیشت و اموال آنها ادامه یابد، تنها یک گزینه پیش روی ما می‌ماند و آن هم این است که به خودمان تکیه کنیم و آنگونه که سرزمین‌ها و کشورها باید ساخته شوند، کشورمان را بسازیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، وی در ادامه افزود: ما عقل، امکانات و توانمندی‌هایی در اختیار داریم تا با همه افراد شریف و وفادار برای ساختن لبنانی جدید، قوی، مصون و آزاد، مقاوم، مستحکم و مستقل آماده شویم که از حاکمیت دریایی و زمینی، نفت و منابع آبی و حال و آینده این کشور در نسل‌های بعدی حفاظت کنیم.

صفی الدین در جریان بازدید از موسسات آموزشی در منطقه جنوب تاکید کرد: اگر آمریکا بخواهد که حداکثر فشار را بر ما اعمال کند، ما باید برای ساختن وطن خود به سمت حداکثر گزینه یعنی اعتماد و تکیه به خود پیش برویم.

وی همچنین تصریح کرد: ما از این فشارها، معجزه ساختن لبنانی جدید را بر اساس اولویت‌های جدید و بر اساس یک فرهنگ واقعاً فراگیر برای همه فرقه‌ها و مذاهب و مناطق به دور از رهبران و فئودال‌ها که بیش از هفتاد و هشتاد سال تا به امروز بر این کشور حکمرانی کرده‌اند، ایجاد خواهیم کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در پایان خاطرنشان کرد: ما موضوع مقاومت را در اختیار داریم و آن پشتوانه تمامی این قدرت و توانایی است و بدون آن دیگر مجالی برای ساختن لبنان جدید یا اقتصاد برای ما وجود ندارد و طرفی که لبنانی‌ها را از ایجاد یک اقتصاد واقعی باز می‌دارد، آمریکا است و به‌خاطر دستاوردهای سیاسی در خدمت اسرائیل راهکاری برای لبنان نمی‌خواهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها