کد خبر: 581607
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۲۰:۱۵:۱۸
| |

الهام علی‌اف:

ارمنستان باید در مذاکرات صلح با جمهوری آذربایجان صادقانه عمل کند

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم روز پیروزی این کشور مدعی شد، برگزاری رزمایش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان موجب ترس باکو نخواهد شد.

ارمنستان باید در مذاکرات صلح با جمهوری آذربایجان صادقانه عمل کند
کد خبر: 581607
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۲۰:۱۵:۱۸

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز سه شنبه در مراسمی به مناسبت پیروزی این کشور در جنگ با ارمنستان در شهر «شوشا» گفت: «هیچ کس نمی‌تواند ما را بترساند.»

​به گزارش فارس، به نقل از خبرگزاری «ترند نیوز»، «الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در این مراسم گفت: «ما در حال تقویت ارتش خود هستیم و به تقویت آن ادامه خواهیم داد. ارمنستان باید درک کند که این سیاست ماست. ما از هیچکس نمی‌ترسیم. اگر از کسی می‌ترسیدیم، هرگز جنگ دوم قره باغ را شروع نمی کردیم، تک تک ما آماده مرگ بودیم، ترجیح می‌دادیم بمیریم تا عقب نشینی، آزادی یا مرگ، حالا  هم حاضریم برای حقوق خود بمیریم.»

علی اف در ادامه مدعی شد، کسانی که در مرز جمهوری آذربایجان برای حمایت از ارمنستان رزمایش برگزار می ‌کنند نیز باید این را بدانند که هیچ کس نمی‌تواند ما را بترساند.

 به گزارش ترند نیوز، علی اف در سخنان خود خطاب به ارمنستان اظهار داشت، اگر ارمنستان بخواهد یک همسایه خوب باشد، ابتدا باید تمام مفاد بیانیه نوامبر ۲۰۲۰ را رعایت کند. باید در مذاکرات صلح با جمهوری آذربایجان صادقانه عمل کند و نباید زمان را به طور مصنوعی به تاخیر بیاندازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها