کد خبر: 586441
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۲۰:۴۸:۳۷
| |

زیاد النخاله:

حرمت مسجد الاقصی هر روز توسط شهرک‌نشینان صهیونیست شکسته می شود

زیاد النخاله عصر امروز پنج شنبه به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت: مبارزان شجاع فلسطینی در کرانه باختری، بدون درنگ با نظامیان اشغالگر وارد درگیری شده، محاسبات دشمن را بر هم می زنند.

حرمت مسجد الاقصی هر روز توسط شهرک‌نشینان صهیونیست شکسته می شود
کد خبر: 586441
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۲۰:۴۸:۳۷

زیاد النخاله عصر امروز پنج شنبه به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس جبهه مردمی برای آزادی فلسطین سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، بخش هایی از صحبت های وی را می خوانید:

*مبارزان شجاع فلسطینی در کرانه باختری، بدون درنگ با نظامیان اشغالگر وارد درگیری شده، محاسبات دشمن را بر هم می زنند و محاصره غزه را در هم خواهند شکست تا این واقعیت را نمایان کنند که فلسطین، ملت و مقاومت یکپارچه هستند.

*مبارزه مجاهدان در کرانه باختری تاثیر بزرگی در ناکام ماندن تلاش صهیونیست‌ها برای تسلط بر این منطقه و یهودی‌سازی آن داشته است.

*رابطه با رژیمی که خون مردم فلسطین را بر زمین می‌ریزد، مایه تاسف است. به دلیل همین روابط ننگین، رژیم صهیونیستی جرات بیشتری برای ادامه جنایات خود علیه فلسطینی ها پیدا کرده است.

*همان‌هایی که با دشمن صهیونیستی رابطه برقرار می کنند، به دستور همین رژیم جنایتکار، بر سر ما منّت گذارده و به اصطلاح می کوشند مانع قتل ما شوند!

*حرمت مسجد الاقصی هر روز توسط شهرک‌نشینان صهیونیست شکسته می شود و این درحالی است‌که میلیاردها دلار برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هزینه می‌شود!

*بیایید حزب بازی مرگباری را که انرژی فرزندانمان و رویاهای آنها را هدر می دهد، رها کنیم. ما از نیروهای مردمی می‌خواهیم که اختلافات را کنار بگذارند و زیر پرچم فلسطین متحد شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها