کد خبر: 598634
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۰۰:۲۰
| |

اعتراض روزنامه اصولگرا به عدم دعوت از ایران به کنفرانس مونیخ؛

به جای دعوت از مقامات ایرانی، چند «دلقک بی‌هویت» را دعوت کردند

روزنامه رسالت نوشت: امسال کنفرانس مونیخ بدون دعوت از مقامات ایران برگزار شد. برگزارکنندگان؛ ایران و روسیه را در یک کفه قرار دادند. از مقامات دو کشور برای این کنفرانس دعوت نکردند. (آنان) به جای دعوت از مقامات ایران از چند دلقک بی‌هویت سیاسی دعوت کردند.

به جای دعوت از مقامات ایرانی، چند «دلقک بی‌هویت» را دعوت کردند
کد خبر: 598634
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۰۰:۲۰

روزنامه اصولگرای رسالت به عدم دعوت داز ایران به کنفرانس مونیخ اعتراض کرد و نوشت برگزارکنندگان به جای دعوت از مقامات ایران، چند «دلقک بی‌هویت» را دعوت کردند.

به گزارش رسالت، امسال کنفرانس مونیخ بدون دعوت از مقامات ایران برگزار شد. برگزارکنندگان؛ ایران و روسیه را در یک کفه قرار دادند. از مقامات دو کشور برای این کنفرانس دعوت نکردند. (آنان) به جای دعوت از مقامات ایران از چند دلقک بی‌هویت سیاسی دعوت کردند و آنها هم به نمایندگی از آمریکا و غرب ،خواستار تحریم بیشتر و فشار سیاسی و نظامی علیه ملت ایران شدند. معلوم شد در کنفرانس مونیخ به جای رهیافت به سوی امنیت، به دنبال راهبرد برای جنگ و جنگ‌طلبان هستند.

روزنامه رسالت سپس ادامه داد: دشمن می‌داند ما نه در حال «قهقرا» هستیم نه به «بن‌بست» رسیدیم. بلکه خود دشمن است که در معنای این دو مفهوم کلیدی که از آن بوی «زوال» در اقتدار غرب به مشام می‌رسد ، دست و پا می‌زند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها