کد خبر: 609445
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۲۲:۵۱:۵۶
| |

حمله سایبری به ۱۵ وبگاه مهم اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله گسترده سایبری امروز به ۱۵ وبگاه مهم اسرائیلی خبر می‌دهند.

حمله سایبری به ۱۵ وبگاه مهم اسرائیل
کد خبر: 609445
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۲۲:۵۱:۵۶

 گروه هکری «آنانیموس سودان» امروز سه شنبه ۱۵ وبگاه مهم اسرائیلی را هدف حمله سایبری خود قرار داد.

به گزارش مهر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت در این خصوص اعلام کرد که این گروه پس از تهدیدات شب گذشته و هک سایت موساد و بیمه رژیم صهیونیستی، امروز نیز ۱۵ سایت مهم اسرائیلی را هک کرده است.

سایت شبکه عبری زبان «کان»، تعدادی از بانک‌ها، شرکت های ارتباطی از جمله سیلکوم و بارتنر، دانشگاه تل آویو، روزنامه جروزالم پست و شرکت آب میکوروت امروز هدف حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شدند.

این حملات در آستانه سالروز اشغال فلسطین که صهیونیست‌های متجاوز آن را سالروز به اصطلاح استقلال می‌نامند، انجام گرفت.

رسانه‌های عبری زبان پیشتر اعلام کردند که گروه هکری «آنانیموس سودان» سایت سازمان جاسوسی موساد را مورد حمله قرار داده است.

در همین حال، روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که سایت‌های موساد و شرکت بیمه رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شدند.

هنوز ابعاد این حمله اعلام نشده، اما این حمله سایبری می‌تواند به استخراج بخش زیادی از اطلاعات امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی منجر شود.

این دهمین حمله سایبری به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی طی کمتر از یک هفته گذشته است. دو روز پیش نیز روزنامه عبری زبان یدیعوت احارونوت اعلام کرده بود که گروه هکری موسوم به «آنانیموس سودان» سایت شرکت برق رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داده

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها