کد خبر: 612468
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

تصویر | قلیچدار اوغلو از اردوغان جلو افتاد

براساس داده‌های موسسه تحقیقاتی و خبری SAROS آرای قلیچدار اوغلو به عنوان رقیب اردوغان، 50 درصد افزایش داشته است.

تصویر | قلیچدار اوغلو از اردوغان جلو افتاد
کد خبر: 612468
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۱:۱۰:۰۰

 آخرین نظرسنجی انجام شده از سوی یک موسسه تحقیقاتی و خبری در ترکیه نشان می دهد که «قلیچدار اوغلو» موفق به کسب بیش از ۵۰ درصد از آراء شده است.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام این رسانه، نتیجه آخرین نظرسنجی در ترکیه آرای «قلیچدار اوغلو» رقیب اردوغان را بیش از۵۰ درصد نشان می دهد.

نتایج حاصل از نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه تحقیقاتی و خبری SAROS نشان می دهد که «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور کنونی ترکیه ۴۶.۹ درصد از آراء، «قلیچدار اوغلو» ۵۱ درصد و «سینان اوگان» نامزد حزب ملی گرا دیگر نامزد انتخابات ۲.۹۱ درصد از آراء را به خود اختصاص داده‌ اند.

در همین رابطه، چند روز مانده به انتخابات ریاست‌ جمهوری ترکیه، «محرم اینجه» یکی از چهار نامزد انتخابات اعلام کناره‌ گیری کرد که می‌ تواند موضع رقیب اصلی اردوغان را تقویت کند.

محرم اینجه، رئیس حزب «مملکت»، با انتقاد شدید از «افتراهای جنسی» علیه خود در رسانه‌ها، اعلام کرد که از نامزدی ریاست‌جمهوری ترکیه انصراف می‌دهد.

شبکه خبری الجزیره شامگاه پنجشنبه گزارش داد که در شرایطی که ۳ روز به موعد انتخابات سرنوشت ساز ریاست‌جمهوری ترکیه مانده است. «محرم اینجه» یکی از چهار نامزد انتخابات اعلام کناره‌گیری کرد که می‌تواند موضع رقیب اصلی اردوغان را تقویت کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها