کد خبر: 615348
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۹:۴۰:۲۹
| |

تفسیر روزنامه کیهان از هدف سفر سلطان عمان به ایران؛ تقویت روابط منطقه‌ای نه احیای برجام

روزنامه کیهان نوشت: سفر سلطان عمان به ایران بیش از هر چیز حول محور تقویت روابط منطقه‌ای بود و اخبار منتشر شده نیز موید همین مطلب است.

تفسیر روزنامه کیهان از هدف سفر سلطان عمان به ایران؛ تقویت روابط منطقه‌ای نه احیای برجام
کد خبر: 615348
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۹:۴۰:۲۹

روزنامه کیهان مدعی شده که سفر سلطان عمان به ایران برای تقویت روابط منطقه‌ای بوده، نه میانجی‌گری برای ترمیم روابط با غرب و احیای برجام.

به گزارش کیهان، روزنامه هم‌میهن دیروز گفت‌وگویی با سفیر سابق ایران در کویت انجام داده و وی در این گفت‌وگو مدعی شده «با توجه به سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به تهران، به نظر می‌رسد حامل پیام‌ها و یا پیشنهاداتی از سوی آمریکا و اروپا در زمینه احیای برجام و یا تبادل زندانیان باشد.»روزنامه هم‌میهن نیز این عبارت را به عنوان تیتر مطلب انتخاب کرده و در سایر بخش‌های این گفت‌وگو نیز بیش از هر چیز به مسئله برجام و رابطه با غرب ‌اشاره شده است.

کیهان با بیان این مقدمه نوشته است: غرب‌گرایی مدعیان اصلاحات به حدی است که هر رخدادی در عرصه بین‌الملل را به رابطه با غرب و آمریکا مرتبط می‌سازند و در هر موضوعی از این زاویه وارد می‌شوند! حال آنکه سفر سلطان عمان به ایران بیش از هر چیز حول محور تقویت روابط منطقه‌ای بود و اخبار منتشر شده نیز موید همین مطلب است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها