کد خبر: 620948
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۸:۱۵:۴۵
| |

افزایش شمار شهدای حملات اخیر اسرائیل به جنین به 9 نفر

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدا و زخمی های تجاوز اخیر ارتش رژیم اسرائیل به شمال کرانه باختری خبر می دهد.

افزایش شمار شهدای حملات اخیر اسرائیل به جنین به 9 نفر
کد خبر: 620948
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۸:۱۵:۴۵

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدا و زخمی های تجاوز اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری خبر می دهد.

به گزارش شفقنا به نقل از وبسایت خبری «القاهره 24» مصر، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که شمار شهدای عملیات نظامی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «جنین» و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری رود اردن، به 9 تن افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه خود همچنین از زخمی شدن نزدیک به 100 نفر دیگر در نتیجه تجاوز کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به جنین خبر داده و تایید کرد که 20 تن از آنها در وضعیت خطرناکی به سر می برند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا)، هشت شهید قبلی تجاوز اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به جنین، نوجوانان و جوانان 16 تا 23 ساله بودند در حالی که نیروهای این رژیم، جسد نهمین شهید که یک نوجوان 17 ساله بوده و در بمباران روز گذشته زخمی شده بود را امشب تحویل دادند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین پیشتر نیز اعلام کرده بود که در ورودی شمالی شهر «البیره» در مرکز کرانه باختری نیز، یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به ناحیه سر، به شهادت رسید.

شایان ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی از نخستین ساعات بامداد دوشنبه دست به تهاجم زمینی و هوایی گسترده علیه شهر جنین و اردوگاه آن زده و آنها را در میان پرواز شدید بالگردهای «آپاچی» و هواپیماهای بدون سرنشین، با بیش از هزار سرباز محاصره کرده در حالی که گروه های مقاومت نیز با نیروهای اشغالگر مقابله کرده و توانستند شماری از آنها را هدف قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها