کد خبر: 621357
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۵ ۱۹:۰۷:۵۰
| |

آژیر هشدار در کرانه باختری به صدا درآمد؛ یک نظامی اسرائیلی کشته و یک نفر زخمی شد

رسانه‌های اسرائیلی از انجام یک عملیات ضد اسرائیلی در نزدیکی کدومیم خبر دادند که در پی آن یک فلسطینی با تیراندازی به سمت نظامیان اسرائیلی دو تن از آنان زخمی کرد.

آژیر هشدار در کرانه باختری به صدا درآمد؛ یک نظامی اسرائیلی کشته و یک نفر زخمی شد
کد خبر: 621357
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۵ ۱۹:۰۷:۵۰

 

رسانه‌های عبری‌زبان امروز(پنجشنبه) از انجام یک عملیات ضد اسرائیلی در نزدیکی کدومیم خبر دادند که در پی آن یک فلسطینی با تیراندازی به سمت نظامیان اسرائیلی دو تن از آنان زخمی کرد.

به گزارش شفقنا، طبق این گزارش؛ فرد فلسطینی پس از انجام عملیات به سوی شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم گریخت و مقامات اسرائیلی آژیرهای هشدار و خطر در این شهرک را به صدا درآوردند و برای دستگیری وی در تقاطع کدومین در غرب نابلس مستقر شدند.

در حالی که شرایط نظامی زخمی شده بسیار وخیم گزارش شده از شهرک‌نشینان خواسته شده تا از منازل خود خارج نشوند.

در همین رابطه کانال تلوزیونی «کان» گزارش کرد: «عامل این عملیات در ابتدا به سوی نگهبان شهرک کدومیم شلیک کرد و پس از دور شدن از صحنه یک نظامی اسرائیلی را نیز مورد هدف قرار داد و نیروهای دیگر صهیونیستی پس از تعقیب وی توانستند او را از پای درآوردند.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای از عملیات تیراندازی در شرق قلقیلیه قدردانی کرد و آن را در راستای پاسخ به “تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایات مداوم آن در فلسطین” دانست. 

پس از انتشار بیانیه حماس، ارتش اسرائیل از کشته شدن نظامی زخمی شده خود خبر داد و گزارش داد که در پی عملیات امروز دو فلسطینی در نزدیکی شهرک کدومیم که یکی اقدام به زیرگیری نگهبان این شهرک و دیگری یک نظامی را هدف قرار داده بود، نظامی اسرائیلی کشته شد و دو عامل این عملیات نیز به شهادت رسیدند اما بررسی‌ها برای دستگیری دیگر عاملان و همراهان این عملیات همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها