کد خبر: 625577
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۹:۵۰:۴۵
| |

سید حسن نصرالله:

فرد جاسوس موساد به مقدسات دو میلیارد مسلمان اهانت کرد

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود به مناسبت سیزدهمین روز ماه محرم، اعلام کرد که فرد جاسوس موساد با هتک حرمت قرآن کریم به مقدسات دو میلیارد مسلمان توهین کرده است.

فرد جاسوس موساد به مقدسات دو میلیارد مسلمان اهانت کرد
کد خبر: 625577
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۹:۵۰:۴۵

دبیرکل حزب الله لبنان امروز همزمان با راهپیمایی سیزدهم ماه محرم که حزب‌الله در منطقه النبطیه برگزار کرده است، سخنرانی کرد.

به گزارش ایرنا، دبیرکل حزب الله در ابتدای سخنرانی خود به موضوع سوزندان قرآن کریم در برخی کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: بار دیگر جنایتکار نفرین شده در سوئد صفحات قرآن کریم را تحت حمایت پلیس سوزاند و این رفتار چالشی توهین‌آمیز و تحقیرآمیز برای دو میلیارد مسلمان در جهان است.

وی جوانان مسلمان جهان را به انتقام آتش زدن قرآن دعوت کرد و گفت: ای جوانان مسلمان و غیور جهان، دیگر انتظار کسی معنا ندارد، شما باید مسئولیت خود را بر عهده بگیرید و این متخلفان را به اشد مجازات برسانید.

نصرالله ادامه داد: از همه جوانان مسلمان می‌خواهم از کسی که قرآن را آتش زده انتقام بگیرند. جوانان! منتظر هیچ کس نمانید، نه سازمان همکاری اسلامی، نه اتحادیه عرب، نه دولت‌ها و نه ارتش‌ها. 

سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنانش خطاب به ملت فلسطین گفت: منتظر کسی نباشید و روی خودتان و ملت‌های منطقه که در محور مقاومت در کنار شما قرار گرفته‌اند، حساب باز کنید.

وی گفت: زمانی که ما منتظر دولت‌ها بودیم، ملت‌های ما شکست خوردند، اما وقتی مردم قیام کردند، پیروز شدند و امروز ما در مقاومت و دفاع از مقدسات، روی ملت‌های خود حساب باز می‌کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها