کد خبر: 636350
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۲۰:۴۵:۰۰
| |

فلسطین قهرمان جام‌جهانی فوتبال 2022 قطر شد!

شبکه‌های اجتماعی از قهرمانی کشور فلسطین در جام جهانی 2022 قطر خبر دادند. اگرچه اسرائیل و فلسطین در مسابقات جام جهانی قطر شرکت نکردند، اما فلسطین در قطر حضور چشمگیر داشته است.

فلسطین قهرمان جام‌جهانی فوتبال 2022 قطر شد!
کد خبر: 636350
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۲۰:۴۵:۰۰

فلسطین قهرمان جام جهانی شد، این عبارتی است که در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب پرکاربرد بود. شبکه‌های اجتماعی، فلسطین را قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی کردند.

به گزارش مهر، «فلسطین قهرمان جام جهانی شد»، این عبارتی است که در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب پرکاربرد بود.

شبکه‌های اجتماعی، فلسطین را قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی کردند و رسانه‌های صهیونیستی در برخی گزارش‌های خود نیز به آن اذعان داشتند.

صهیونیست‌ها از اینکه تماشاگران سراسر جهان علیه آنها شعار داده و حاضر به مصاحبه با رسانه صهیونیستی نمی‌شوند، شوکه شده‌اند.

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، اگرچه اسرائیل و فلسطین در مسابقات جام جهانی قطر شرکت نکردند، اما فلسطین در قطر حضور چشمگیر داشته است.

در حالی که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و سایر سازمان‌های ورزشی بین‌المللی به طور رسمی اعلام کرده‌اند که سیاست و ورزش باید از هم جدا شوند، اما کشورهای غربی پس از حمله روسیه به اوکراین در سال ۲۰۲۲، سیاست را به شدت وارد ورزش کردند و بنابراین نمی‌توانند مانع از نشر آرمان فلسطین در جام جهانی قطر شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها