کد خبر: 642535
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۰۸:۱۰:۳۲
| |

جاسوسی کره شمالی از آمریکا؛ تصاویری از کاخ سفید، پنتاگون و ناوهای هواپیمابر ایالات متحده دریافت کردیم

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی امروز -سه‌شنبه- اعلام کرد که رهبر کره‌شمالی تصاویری از کاخ سفید، پنتاگون و ناوهای هواپیمابر ایالات متحده در پایگاه دریایی «نورفولک» دریافت کرده است که توسط ماهواره جاسوسی پیونگ‌یانگ که اخیرا پرتاب شد، تهیه شده‌اند.

جاسوسی کره شمالی از آمریکا؛ تصاویری از کاخ سفید، پنتاگون و ناوهای هواپیمابر ایالات متحده دریافت کردیم
کد خبر: 642535
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۰۸:۱۰:۳۲

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی امروز -سه‌شنبه- اعلام کرد که «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی تصاویری از کاخ سفید، پنتاگون و ناوهای هواپیمابر ایالات متحده در پایگاه دریایی «نورفولک» دریافت کرده است که توسط ماهواره جاسوسی پیونگ‌یانگ که اخیرا پرتاب شد، تهیه شده‌اند. 

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کره شمالی هفته گذشته اولین ماهواره شناسایی خود را با موفقیت به فضا پرتاب کرده و اعلام کرد که هدف از آن، نظارت بر تحرکات نظامی آمریکا و کره‌جنوبی است.

این عکس‌ها جدیدترین تصاویر از مجموعه‌ای از مستنداتی است که از «مناطق هدف اصلی» از جمله پایتخت کره‌جنوبی، و پایگاه‌های نظامی ایالات متحده تهیه شده است. 

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی اعلام کرد که کیم همچنین عکس‌های ماهواره‌ای پایگاه نیروی هوایی «آندرسن» در قلمرو گوام در غرب اقیانوس آرام و یک کارخانه کشتی‌سازی و پایگاه هوایی ایالات متحده در نورفولک و نیوپورت که در مجموع چهار ناو هواپیمابر هسته‌ای و یک ناو هواپیمابر بریتانیایی در آن مشاهده شده‌اند را بررسی کرد. 

ایالات متحده و کره‌جنوبی پرتاب ماهواره‌ای کره‌شمالی را نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل در مورد ممنوعیت هرگونه استفاده از فناوری بالستیک خوانده و آن را محکوم کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها