کد خبر: 643561
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۱:۵۰:۳۴
| |

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا:

رئیس‌جمهور آمریکا شوم فقط روز اول «دیکتاتور» خواهم بود!

رئیس‌جمهور سابق آمریکا که برای رقابت با جو بایدن دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کند در اظهارنظری جنجالی به دیکتاتور شدن خود – در صورت انتخاب- پرداخته است.

رئیس‌جمهور آمریکا شوم فقط روز اول «دیکتاتور» خواهم بود!
کد خبر: 643561
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۱:۵۰:۳۴

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که برای رقابت با جو بایدن دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کند در اظهارنظری جنجالی به دیکتاتور شدن خود – در صورت انتخاب- پرداخته است.

به گزارش شفقنا، گاردین نوشت: در یک برنامه تلویزیونی در تالار آیوا، مجری شبکه خبری فاکس نیوز از دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا خواست به صراحت اعلام کند: اگر دوباره رییس جمهور شود از مخالفان خود انتقام نگرفته، از قدرت سوءاستفاده نکرده و با روش‌های دیکتاتوری، رهبری نخواهد کرد.

ترامپ بعنوان نامزد پیشتاز جمهوریخواهان از رقبای خود با عنوان موجودات موذی یاد کرده و بارها عنوان نموده در صورت پیروزی در دور دوم، به دلیل آنچه که او ادعا می کند پیگردهای سیاسی علیه او با انگیزه های سیاسی است، به دنبال تلافی خواهد بود.

ترامپ در پاسخ به سوال مجری فاکس نیوز گفت: دیکتاتور نخواهم بود به جز روز اول. از اختیارات ریاست جمهوری خود برای بستن مرز جنوبی با مکزیک و توسعه حفاری نفت استفاده خواهم کرد.

این گفتگو باعث نگرانی کاخ سفید شده به طوریکه جولی چاوز رودریگز، مدیر ستاد انتخاباتی بایدن در بیانیه ای گفت: آمریکایی‌ها باور کنند که او دیکتاتور است، دونالد ترامپ دقیقاً به ما گفته است که در صورت انتخاب مجدد چه خواهد کرد و امشب گفت که در روز اول یک دیکتاتور خواهد بود.

گفتنی است ترامپ با ده‌‎ها پرونده قضایی روبرو است که یکی از آنها مربوط به پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های پورن و دیگری تحریک به شورش هوادارانش در ساختمان کاپیتول هیل و اشغال آن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها