کد خبر: 651775
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۱۳:۲۲:۱۵
| |

یمن: دریای سرخ دیگر محلی برای گردش و تفریح ​​آمریکاییها نیست + ویدئو

عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه مردم یمن در همه میادین در مقابله با دشمن آماده اند، افزود: دریای سرخ دیگر محلی برای گردش و تفریح ​​آمریکای‌های نیست.

یمن: دریای سرخ دیگر محلی برای گردش و تفریح ​​آمریکاییها نیست + ویدئو
کد خبر: 651775
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۱۳:۲۲:۱۵

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در راهپیمایی مردم یمن در صعده که در حمایت از مردم غزه وبا شعار میادین ما جهاد است... ما تا پیروزی با غزه ثابت قدم هستیم درحال برگزاری است، گفت: به آمریکایی‌ها می‌گوییم که از میان حملات و محاصره ها، قهرمانان یمن از همه میادین ظهور کردند.

به گزارش جام جم آنلاین، الحوثی افزود: از مردم امت عرب می‌خواهیم بیرون بیایند، تظاهرات کنند و به فشار بر دشمن مستکبر تا توقف تجاوز ادامه دهند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: نبرد مستقیم ما به رهایی ازهمه تجاوزات آمریکایی-انگلیسی که با آن روبرو هستیم منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم یمن در همه میادین در مقابله با دشمن آماده اند، افزود: دریای سرخ دیگر محلی برای گردش و تفریح ​​آمریکای‌های نیست.

الحوثی تاکید کرد: باید شر اسرائیل از منطقه کنده شود و اگر این شر باقی بماند جنگ و قتل و ترور فرزندان عربی نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حمایت مردم یمن از برادران خود در غزه ناشی از ایمان مردم یمن به جهاد علیه ظلم است افزود: ما از آمریکا نمی‌ترسیم و هیچ اهمیتی به تهدیدات آن‌ها نمی‌دهیم.

وی گفت: مردم یمن می‌دانند که در درجه اول این آمریکا است که آن‌ها را محاصره کرده و به آن‌ها گرسنگی می‌دهد.

گفتنی است تظاهرات گسترده‌ای در ۲۰ میدان در استان‌های صعده، ریمه و مأرب با شعار میادین ما جهاد است... ما تا پیروزی با غزه ثابت قدم هستیم درحال برگزاری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها