کد خبر: 400188
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۱۶:۴۰:۳۹
| |

صفحه کلید جادویی اپل برای «آیپد پرو» قابل سفارش است

اپل همزمان با اعلام خبر آیفون SE جدید، فاش کرده است که شروع به گرفتن سفارشات برای صفحه کلید جادویی جدید می‌کند. در صورت داشتن آیپد پرو 11 اینچی یا در صورت خرید آیپد پرو 349 دلاری، صفحه کلید جادویی 299 دلاری می‌تواند در اختیار شما باشد.

صفحه کلید جادویی اپل برای «آیپد پرو» قابل سفارش است
کد خبر: 400188
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۱۶:۴۰:۳۹

اعتمادآنلاین| اپل همزمان با اعلام خبر آیفون SE جدید، فاش کرده است که شروع به گرفتن سفارشات برای صفحه کلید جادویی جدید می‌کند. در صورت داشتن آیپد پرو 11 اینچی یا در صورت خرید آیپد پرو 349 دلاری، صفحه کلید جادویی 299 دلاری می‌تواند در اختیار شما باشد.


قطعاً این یک گزینه ارزان نیست، اما شما برای اولین بار در صفحه کلید تبلت اپل «unique floating design» و همچنین یک صفحه نمایش را دریافت می‌کنید. صفحه trackpad نیز وجود دارد، زیرا با شروع از iPadOS 13.4، در نهایت پشتیبانی اشاره گر کامل را در اختیار دارید.


صفحه کلید جادویی به صورت مغناطیسی متصل شده و تنظیمات را برای مشاهده زاویه‌ها تا 130 درجه نشان می‌دهد. کلید‌ها دارای نور پس زمینه هستند و به عنوان یک ویژگی امنیتی اضافی، هنگامی که صفحه کلید جادویی وصل شده و بسته می‌شود، میکروفون‌های آیپد پرو قطع می‌شوند.

صفحه کلید جدید طی هفته آینده در بیش از 30 کشور و منطقه از جمله ایالات متحده آمریکا به مشتریان عرضه خواهد شد. این صفحه کلید دارای بیش از 30 زبان است که شامل چینی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی ساده شده است.


همچنین یک Smart Keyboard Folio به‌روز شده برای آیپد پرو جدید وجود دارد که برای مدل 11 اینچی 179 دلار و برای دستگاه 12.9 اینچی 199 دلاری در دسترس است.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها