کد خبر: 445514
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دنیای دیجیتالی نفس کتابخانه‌های خانگی را به شماره انداخته است

به اعتقاد کارشناسان، با گسترش هرچه بیشتر زندگی دیجیتالی کتابخانه‌های خانگی هم رو به انقراض است و دیگر جایی برای آن در زندگی نوین و خانه‌های مدرن حتی خانه‌های اشرافی به چشم نمی‌خورد.

دنیای دیجیتالی نفس کتابخانه‌های خانگی را به شماره انداخته است
کد خبر: 445514
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به اعتقاد کارشناسان، با گسترش هرچه بیشتر زندگی دیجیتالی کتابخانه‌های خانگی هم رو به انقراض است و دیگر جایی برای آن در زندگی نوین و خانه‌های مدرن حتی خانه‌های اشرافی به چشم نمی‌خورد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نوشته یک رسانه عربی، مدت‌هاست که دیگر در طراحی خانه‌ها محل قرارگیری کتابخانه جایی ندارد و زوج‌ها بیشتر به دنبال اثاثه معاصری هستند که طراح‌های نوین توصیه می‌کنند و در ایده‌های آنها دیگر خبری از کتابخانه نیست.

از هر کسی در مورد مطالعه می‌پرسی، حداکثر چند فایل PDF را به عنوان منابع مطالعات خود در لپ‌تاپ، تبلت یا موبایلش به شما نشان می‌دهد.

به بیانی دیگر، امروز PDF جانشین کتابخانه‌های خانگی شده است، این در حالی است که بسیاری از محققان و عاشقان کتابخوانی مطالعه میان ردیف کتاب‌های چیده‌شده در کتابخانه را ترجیح می‌دهند.

پایگاه اطلاع‌رسانی ارم نیوز که این گزارش را تهیه کرده است پای صحبت شماری از اهل قلم عرب نشسته و از همه آنها می‌شنود که شبکه اینترنت و دنیای دیجیتالی به خصوص کتاب‌های دیجیتالی به شدت به جایگاه کتاب و کتابخوانی به روش سنتی ضربه وارد کرده و آن را به محاق برده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها