کد خبر: 547143
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رفتارهای عروس خانواده؛ انگیزه برادرکشی

متهم به قتل ادعا می‌کند رفتارهای همسر برادرش باعث اختلاف خانوادگی و در نهایت درگیری مرگبار شد.

رفتارهای عروس خانواده؛ انگیزه برادرکشی
کد خبر: 547143
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ۲۳:۱۰:۰۰

دو برادر به‌خاطر بدرفتاری‌های عروس خانواده به جان هم افتادند و در نهایت یکی از آنها کشته و دیگری به اتهام قتل بازداشت شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این برادرکشی بعد از درگیری برادر کوچک‌تر با عروس خانواده اتفاق افتاد.

پرونده این برادرکشی هولناک، خرداد ۱۴۰۰ با درگیری منجر به قتل دو برادر تشکیل شد. با اعلام گزارش اولیه، ماموران به محل حادثه که منزل مسکونی مقتول بود رفتند و با جسد تورج ۴۰ ساله روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود.

همسر مقتول که در محل حاضر بود به ماموران گفت: من و شوهرم در خانه بودیم. تورج استراحت می‌کرد که صدای زنگ می‌آید. سامان برادر شوهرم بود که می‌خواست وارد خانه شود. او به خاطر کینه‌ای که از شوهرم داشت خیلی عصبانی بود. نمی‌خواستم در را باز کنم اما او اصرار و داد و فریاد کرد. بالاخره مجبور شدم در را باز کنم. وقتی سامان وارد خانه شد با شوهرم درگیر شد. سپس با چاقو چند ضربه به شکم شوهرم زد و فرار کرد.

اعتراف به برادرکشی

با ثبت اظهارات این زن،  جسد که ضربات متعددی به شکم‌اش وارد شده بود به پزشکی قانونی فرستاده و عامل قتل نیز دستگیر شد. متهم در پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با اقرار به جرمش گفت: فهیمه همسر تورج خیلی در زندگی خانوادگی ما دخالت می‌کرد و با این رفتارش همه ما را اذیت می‌کرد. گاهی پیش می‌آمد به خاطر دخالت و حرف‌های او با هم درگیر می‌شدیم. چند بار با برادرم درباره او صحبت کردم اما بی‌فایده بود و او از همسرش دفاع می‌کرد.

متهم ادامه داد: آن روز خانه پدرم بودم که متوجه شدم فهیمه دوباره با حرف‌هایش خانواده‌ام را ناراحت کرده است. عصبانی شدم و به خانه برادرم رفتم اما تورج در خانه نبود. فهیمه و بچه‌هایش تنها بودند. پیش فهیمه گله کردم و خواستم دست از کارهایش بردارد. او با گستاخی جوابم را داد و گفت به تو ربطی ندارد. از ناراحتی و عصبانیت کنترل اعصابم را از دست دادم و به او فحاشی کردم، سپس به خانه برگشتم. ساعتی بعد تورج به خانه ما آمد و گفت چرا به فهیمه فحش دادی. سعی کردم او را قانع کنم که همسرش ما را اذیت می‌کند اما او به حرف‌هایم اهمیتی نداد و با داد و فریاد مرا کتک زد و کار به درگیری کشید.

متهم در خصوص قتل گفت: درگیری در خانه ما تمام شد، اما من از برادرم کینه به دل گرفتم و مدام خودم را سرزنش می‌کردم و می‌گفتم چرا تورج نباید حرف ما را گوش کند و عیب همسرش را نبیند. این حرف‌ها در ذهنم مرور می‌شد که وسوسه شدم دوباره به خانه‌شان بروم تا حرف آخر را به برادرم و همسرش بگویم. یک چاقو هم برداشتم تا اگر با تورج درگیر شدم از خودم دفاع کنم. وقتی وارد خانه برادرم شدم از تورج خواستم با همسرش صحبت کند و رفتارش را درست کند، اما او به طرفداری از فهیمه به سمتم آمد و حمله کرد. همسرش نیز به من فحاشی می‌کرد و مدام فریاد می‌کشید. کنترلی روی رفتارم نداشتم این شد که چند ضربه به برادرم زدم و از خانه آنها بیرون آمدم. 

با اقرارهای متهم، او بعد از بازسازی صحنه جرم راهی زندان شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم با تعیین شعبه در وقت رسیدگی، به دلیل صغیر بودن فرزندان مقتول بعد از درخواست معاون اول قوه قضائیه از خودش دفاع خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها