کد خبر: 600517
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۲۰:۳۰:۳۲
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

قتل پدرزن سابق 2 سال بعد از طلاق

متهم می‌گوید قصد کشتن پدرزن سابقش را نداشته و متوجه نشده گلوله‌ها چگونه شلیک شده است.

قتل پدرزن سابق 2 سال بعد از طلاق
کد خبر: 600517
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۲۰:۳۰:۳۲

مردی که برای انتقام از همسر سابقش، پدر او را به قتل رسانده است به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است بعد از جدایی از همسرش تصمیم به انتقام گرفت و با خرید اسلحه پدرزنش را به قتل رساند.

ماموران پلیس استان تهران یک سال قبل در جریان درگیری مسلحانه و قتل یک شهروند قرار گرفتند. مرد زخمی‌ بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و کارشناسان پزشکی قانونی اصابت گلوله به شکم و سینه او را علت مرگ اعلام کردند.

با مرگ مرد میانسال ماموران به بررسی پرداختند و دریافتند او به دست داماد سابقش حمید کشته شده و عامل جنایت با موتورسیکلت از محل گریخته است.

ماموران به ردیابی داماد فراری پرداختند اما ردی از او به دست نیاوردند تا اینکه متهم بیستم اسفند همان سال به پلیس آگاهی رفت و تسلیم پلیس شد. حمید اسلحه و هشت تیر جنگی‌اش را تحویل پلیس داد و از قتل پدرزن سابقش ابراز پشیمانی کرد.

متهم 37ساله به شلیک خونین به پدرزن سابقش اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: هفت سال قبل با همسرم ازدواج کردم و حالا صاحب یک پسر شش ساله هستم. من و همسرم از همان ابتدای زندگی مشترک مدام با هم اختلاف داشتیم. اختلاف‌های ما ادامه پیدا کرد تا اینکه دو سال قبل از هم جدا شدیم. پسرم با همسرم زندگی می‌کرد اما همسرم اجازه نمی‌داد او را ببینم.

او ادامه داد: در این مدت بارها از طرف پدرزنم تهدید به مرگ شده بودم. به همین خاطر و از ترسم یک کلت کمری به مبلغ هشت میلیون تومان از کرمانشاه خریدم. آخرین بار مقابل خانه پدرزنم رفته بودم تا با همسر سابقم صحبت کنم. من بارها به همسرم گفته بودم حق دارم پسرم را ببینم؛ اما اجازه نمی‌داد حتی با او تلفنی صحبت کنم. آن روز  جلوی در خانه پدرزن سابقم رفته بودم و می‌خواستم پسرم را به شهرستان ببرم اما پدرزنم دم درآمد و با من درگیر شد. او به رویم چاقو کشید و من هم از ترسم اسلحه‌ای را که همراه داشتم بیرون آوردم و نفهمیدم چطور شد که به او شلیک کردم.

حمید گفت: من کارگر هستم و با کارگری زندگی‌ام را می‌گذرانم. بعد از جدایی از همسرم به مواد مخدر معتاد شدم و آن روز حالت طبیعی نداشتم. باور کنید من نمی‌خواستم پدرزن سابقم را بکشم. فقط اسلحه همراهم برده بودم تا او را بترسانم اما وقتی با چاقو به سمتم حمله کرد نفهمیدم چه‌کار می‌کنم. من بعد از قتل فرار کردم و در این مدت در بیابان‌های حاشیه تهران پنهان بودم. تا اینکه متوجه شدم پدرزنم در بیمارستان جان سپرده است. از زندگی مخفیانه خسته شده بودم که به پلیس آگاهی رفتم و خودم را معرفی کردم.

متهم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برایش کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی در دادگاه از خود دفاع کند.

این در حالی است که اولیای دم برای او حکم قصاص خواسته‌اند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها