کد خبر: 626035
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۱۱:۲۴:۵۴
| |

نامزدم با مردی دیگر ارتباط داشت، او را کشتم

مردی که نامزد خود را به قتل رسانده است، تسلیم پلیس شد.

نامزدم با مردی دیگر ارتباط داشت، او را کشتم
کد خبر: 626035
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۱۱:۲۴:۵۴

مردی جوان که نامزد خود را به قتل رسانده است، به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، اوایل مردادماه فوت مشکوک دختری 35 ساله در یکی از محله‌های شرق شهر تهران از طریق اورژانس بیمارستان به پلیس آگاهی اعلام شد و رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان ویژه قتل اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقاتشان دریافتند، متوفی روز تاریخ سوم مرداد ماه بدحال شد و اورژانس او را به بیمارستان انتقال داد؛ اما باوجود اقدامات پزشکی، وی به دلیل جراحات وارده و مقدار زیاد خون از دست رفته، جان خود را از دست داد.

کارآگاهان در گام بعدی با بررسی جسد آثار جراحت در نواحی مختلف روی سینه، شکم و پهلو او مشاهده کردند و با استفاده از روش‌های میدانی و تحقیات محلی دریافتند زمان حادثه مرد جوانی  به منزل مقتول مراجعه کرد و پس از  مدتی با ظاهری آشفته از آنجا خارج شد.

کارآگاهان با ورود به منزل مقتول آثار برجای مانده از خونریزی و یک قبضه چاقو کشف کردند و در ادامه به تلاش برای شناسایی قاتل پرداختند تا اینکه یازدهم مرداد ماه از کلانتری محل وقوع جرم تماس گرفته و اعلام شد، فردی  به کلانتری مراجعه و  به ارتکاب قتل اعتراف کرده است.

متهم 35 ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی قتل گفت: از 4 سال پیش مقتول را می‌شناختم و قرار بر ازدواج داشتیم. در این سال‌ها هرچقدر درآمد داشتم به نامزدم امانت دادم تا برایم پس‌انداز کند تا اینکه یک روز از ارتباط او با فرد دیگری باخبر شدم.  برای پس گرفتن پس‌اندازم نزد او رفتم که با مقاومت وی برای بازگشت پول مواجه شدم و پس از درگیری لفظی به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کردم و به سرعت از محل متواری شدم؛ ولی  پس از عذاب وجدان و ناراحتی بسیار،  خود را به این کلانتری معرفی کردم.

متهم با تکمیل پرونده و تحقیات پلیسی،  با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها