کد خبر: 642932
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

نزاع مرگبار مرد معتاد و نگهبان گرمخانه بر سر نظافت

مرد معتاد که متهم است نگهبان یک گرمخانه را به قتل رسانده، بازداشت شد.

نزاع مرگبار مرد معتاد و نگهبان گرمخانه بر سر نظافت
کد خبر: 642932
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۲۲:۳۰:۰۰

نزاع میان مردی معتاد و نگهبان یک گرمخانه به مرگ مرد نگهبان منجر و تحقیقات جنایی در این زمینه آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، کارآگاهان جنایی تهران شامگاه چهارشنبه از مرگ مردی میانسال در بیمارستان مطلع شدند و با توجه به اینکه مرگ این مرد مشکوک بود و به نظر می‌رسید به قتل رسیده است، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه نشان داد متوفی نگهبان یک گرمخانه بوده و در جریان نزاع با مردی معتاد هدف ضربات مشت و لگد قرار گرفته و بدحال شده بود. در ادامه این مرد را به بیمارستان منتقل کرده و پزشکان برای نجات او دست به کار شده بودند اما اقدامات درمانی بی‌فایده ماند و مرد میانسال تسلیم مرگ شد.

عامل این نزاع مرگبار که در همان ابتدا قصد داشت از گرمخانه متواری شود به دست افراد حاضر در آنجا دستگیر و به پلیس تحویل داده شده بود. او در بازجویی‌ها گفت: نگهبان گرمخانه دعوا را شروع کرد. او می‌گفت من نظافت را رعایت نمی‌کنم و باعث اذیت دیگران می‌شوم. سر این حرف‌ها با هم بحث کردیم. زمان حادثه اصلاً حال خوبی نداشتم و خیلی عصبانی شدم. وقتی مشاجره ادامه پیدا کرد او را با مشت و لگد کتک زدم اما اصلاً قصدم قتل نبود و فکر نمی‌کردم با این ضربات فوت شود.

بازپرس جنایی تهران بعد از اینکه از جزئیات این واقعه مطلع شد دستور داد مرد معتاد برای انجام تحقیقات بیشتر در بازداشت پلیس آگاهی بماند و از سویی با انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی مقرر شد علت مرگ او مشخص و تعیین شود آیا این مرد به بیماری مبتلا بوده یا بر اثر ضربات متهم جانش را از دست داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها