کد خبر: 645813
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

پسر معتاد پدرش را با قمه کشت

پسر جوان در دعوا بر سر خرید مواد مخدر خون به پا کرد و پدرش را به قتل رساند.

پسر معتاد پدرش را با قمه کشت
کد خبر: 645813
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۲۲:۳۰:۰۰

پسر معتادی در دعوا بر سر خرید مواد مخدر پدرش را کشت و مادرش را زخمی کرد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس در بیست و نهممین روز آذرماه، مرگ مرد مسنی را در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به بازپرس کشیک قتل اطلاع ‌دادند. بازپرس اختیاری که در زمان وقوع این مرگ، مسئولیت کشیک قتل را بر عهده داشت پس از شنیدن جزئیات اولیه از زبان ماموران پلیس متوجه شد قتلی اتفاق افتاده و مردی 74ساله بعد از دو روز بستری بودن در بیمارستان به خاطر ضربه قمه‌ای که به سرش خورده، جان خود را از دست داده است. بنابراین دستور تحقیقات اولیه را صادر کرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در اولین پرس‌و‌جو‌ها پی‌ بردند مرد 74ساله به دست پسر 34ساله خود مجروح شده است. پس از آن دیگر اعضای خانواده او را به بیمارستان رسانده‌اند؛ اما با وجود دو روز تلاش کادر درمان مرد مسن دوام نیاورده و بر اثر صدمات وارده از ضربه قمه به سرش جان خود را از دست داده است.

این در حالی بود که ماموران کلانتری گفتند همسر این مرد نیز مجروح بوده و پس از درمان سرپایی مرخص شده است. به این ترتیب تحقیق از همسر مقتول که به نظر می‌رسید در صحنه درگیری حضور داشته در دستور کار قرار گرفت. این زن مسن در پاسخ به سوالات پلیس گفت: من، همسر و پسرم با هم زندگی می‌کردیم. پسرم معتاد است. دو شب قبل پسرم به ما حمله کرد. او پول می‌خواست تا مواد بخرد اما پدرش به او پول نداد. برای همین قمه برداشت تا پدرش را بزند. من سعی کردم جلوی او را بگیرم که با قمه دست مرا هم زخمی کرد. بعد ضربه‌ای به سر پدرش زد. در همین حین من به بچه‌های دیگرم زنگ زدم و گفتم بیایید که برادرتان پدرتان را کشت.

در ادامه دیگر فرزندان این خانواده تحت تحقیق قرار گرفتند و گفتند: ما هر کدام سر زندگی خودمان بودیم که مادرمان زنگ زد و خبر داد دوباره برادرمان با پدرمان درگیر شده است. وقتی به خانه آنها رفتیم دیدیم این‌دفعه ماجرا از دفعات قبل جدی‌تر شده است. پدرمان خون‌آلود روی زمین افتاده بود، برادرمان هم در اتاق نشسته و قمه‌ای که با آن مادر و پدرمان را مجروح کرده بود کنار دستش بود. به همین دلیل فوری با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفتیم. بعد هم پدر و مادرمان را به بیمارستان رساندیم که مادرمان سرپایی درمان شد؛ اما وضع پدرمان خیلی خوب نبود و او را بستری کردند. الآن هم بعد از دو روز پدرمان فوت شده است.

خواهر و برادران متهم به قتل همچنین گفتند: برادرمان به شیشه اعتیاد دارد. چند بار او را به کمپ بردیم و ترک دادیم اما دوباره مصرف را شروع کرد. پیش از این هم چند بار پدر و مادرمان را کتک زده بود اما این‌دفعه از همه دفعات بدتر بود. واقعاً از دست او عاصی شده بودیم و نمی‌دانستیم چه کنیم. حتی برای همسایه‌ها هم مزاحمت ایجاد می‌کرد.

پسر متهم به قتل در حال حاضر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و جسد مرد 74ساله هم برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا تحقیقات درباره این پرونده ادامه یابد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها