کد خبر: 659537
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۵۴:۲۵
| |

تعقیب و گریز چند کیلومتری پلیس با دزدان خودروهای وارداتی

متهمان در جریان تحقیقات ابتدایی به سرقت‌های متعدد آینه بغل و چراغ جلو خودروهای وارداتی اعتراف کردند.

تعقیب و گریز چند کیلومتری پلیس با دزدان خودروهای وارداتی
کد خبر: 659537
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۵۴:۲۵

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق حرفه‌ای جنوب تهران در جریان یک تعقیب و گریز خبر داد و گفت: متهمان به سرقت‌های متعدد آینه بغل و چراغ جلو خودروهای وارداتی اعتراف کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار  علی ولیپور گودرزی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در منطقه نظام‌آباد در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی تیبا سفید رنگ با  3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد. همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه را صادر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: راننده پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین متواری شد و در مسیر به موتورسیکلت‌های پارک شده شهروندان خسارت ایجاد  کرد؛ اما کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک و متهمان را دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: در بازرسی از داخل خودرو تعداد 5 عدد آینه بغل و ابزار آلات وسیله مخصوص باز کردن صندوق عقب و در خودرو کشف شد و متهمان در جریان تحقیقات ابتدایی به سرقت‌های متعدد آینه بغل و چراغ جلو خودروهای وارداتی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان قصد داشتند تا از خودروی شهروندان سرقت کنند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها