کد خبر: 660508
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۹ ۰۸:۲۵:۵۶
| |

قتل زن میانسال در دعوا بر سر شراکت

مردی که می‌خواست با زنی میانسال در یک کافی‌شاپ شریک شود، او را به قتل رساند.

قتل زن میانسال در دعوا بر سر شراکت
کد خبر: 660508
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۹ ۰۸:۲۵:۵۶

مردی که توانسته بود یک ماه راز قتل یکی از اقوام خود را مخفی کند، در نهایت دستگیر شد و پس از چند روز نحوه ارتکاب جنایت را فاش کرد.

به گزارش سایت جنایی، اواسط اردیبهشت ماه یک گونی توجه رهگذری در حوالی شهرری را به خود جلب کرد و رهگذر پس از باز کردن در گونی که در کانال آب افتاده بود، جسد زنی را  دید. به این ترتیب بازپرس کشیک قتل و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان کشف جسد قرار گرفتند و با آغاز تحقیقات پی بردند جسد متعلق به زنی حدودا ۵۰ ساله است که در اثر خفگی جان خود را از دست داده است. بنابراین فرضیه قتل پررنگ شد. این در حالی بود که شواهد نشان می‌داد زن جای دیگری به قتل رسیده و بعد به محل کشف انتقال یافته است.

در ادامه تحقیقات، بررسی پرونده افراد مفقود شده آغاز مشخص شد مفقود شدن زنی با مشخصات مقتول روز ۱۸ فروردین امسال به پلیس گزارش شده است. بررسی جزییات پرونده اعلام مفقودی حکایت از آن داشت که خانواده‌ زن اعلام کرده بودند مادر ۵۰ ساله آنها با ماشین اچ‌سی‌کراس از خانه خارج شده و هرگز برنگشته است.

به این ترتیب خانواده زن ۵۰ ساله با حضور در پزشکی قانونی مقتول را شناسایی کردند. در ادامه از آنجایی که ردی از ماشین مقتول بدست نیامده بود فرضیه قتل با انگیزه سرقت قوت گرفت؛ اما این فرضیه خیلی زود رنگ باخت چون ۲۴ ساعت بعد خودرو در حوالی محل کشف جسدپیدا شد.

در بررسی ماشین کارت عابر بانکی بدست آمد که در مدت کوتاهی مشخص شد متعلق به یکی از اقوام مقتول است. از این رو اولین مظنون شناسایی اما منکر ارتباط با قتل شد. مظنون گفت: من مقتول را آخرین بار در روز ناپدید شدنش دیدم چون قرار بود کافی‌شاپی با هم راه‌اندازی کنیم. احتمالا کارتم همان موقع در ماشین مقتول افتاده است.

مرد مظنون باوجود انکار قتل بازداشت شد. سپس همسر او به کارآگاهان گفت: مدتی است شوهرم خواب آشفته می‌بیند و در خواب حرف می‌زند‌.

به این ترتیب بازجویی‌ها از مظنون ادامه یافت تا اینکه او بالاخره چند روز پیش به قتل اعتراف کرد و گفت: من و مقتول می‌خواستیم به صورت شراکتی کافی‌شاپ راه بیندازیم اما او ناگهان پشیمان شد. روز حادثه قرار گذاشتیم و در این باره صحبت کردیم. او عصبانی شد و داد و فریاد کرد. من دستم را جلوی دهانش گرفتم تا داد نزند اما وقتی به خودم آمدم فهمیدم خفه شده و مرده است.

بنا به این گزارش متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها