کد خبر: 664880
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

گره کور در پرونده قتل مرد کارتن‌خواب

خواهران و برادران کارتن‌خواب با توجه به پیدا نشدن قاتل خواستار دریافت دیه از بیت‌المال شدند.

گره کور در پرونده قتل مرد کارتن‌خواب
کد خبر: 664880
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ۲۰:۳۰:۰۰

خواهران و برادران مرد کارتن‌خواب که در درگیری خونین کشته شده است از دادگاه درخواست دیه کردند تا بتوانند سرنوشت برادرزاده‌هایشان را تغییر دهند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سه سال قبل مردی با ماموران تماس گرفت و از پیدا شدن جسدی خونین خبر داد. با حضور ماموران در محل و انتقال جسد به پزشکی قانونی، شهروندی که خبر را به پلیس داده بود، مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: من صبح زود از خانه خارج شدم که بتوانم سر کار بروم. یکدفعه جسد مردی را دیدم که غرق در خون بود. برای اینکه مطمئن شوم زنده است نبضش را گرفتم ولی متوجه شدم بدنش سرد است و با پلیس تماس گرفتم.

در حالی که تحقیقات برای مشخص شدن هویت مرد خونین آغاز شده بود، فردی به پلیس خبر داد برادرش فرهاد گم شده است. او گفت: برادرم فرهاد کارتن‌خواب بود. او همیشه با من تماس می‌گرفت اما چند روزی است که خبری از او ندارم.

با توجه به مشخصاتی که این مرد داده بود مشخص شد جسد متعلق به فرهاد است. با شناسایی جسد، این بار بررسی‌ها برای پیدا شدن قاتل او آغاز شد که بی‌نتیجه ماند. هرچند ماموران چند نفر را هم بازداشت کردند اما راه به جایی نبردند و متهمان آزاد شدند.

در نهایت خواهران و برادران فرهاد درخواست دیه از بیت‌المال کردند. آنها با حضور در شعبه دو دادگاه کیفری استان تهران گفتند: چند ماه قبل از مرگ برادرمان، مادرمان فوت کرد. ما پیگیر این بودیم که برادرمان کجاست. چون او سال‌ها بود که کارتن‌خواب بود اما با ما تماس می‌گرفت. وقتی متوجه شدیم کشته شده است تلاش زیادی برای پیدا کردن قاتلش کردیم اما بی‌فایده بود. حالا درخواست دیه از بیت‌المال داریم. می‌خواهیم با این پول به دو برادرزاده‌مان که با مادرشان زندگی می‌کنند، کمک بکنیم. این دو بچه بسیار شرایط بدی دارند و می‌خواهیم حداقل با دیه پدرشان زندگی‌شان را تغییر دهیم.

به این ترتیب با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها