کد خبر: 665395
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۰۸:۲۵:۱۸
| |

ماموران قلابی قاچاق کالا اموال کسبه را سرقت کردند

پلیس در تعقیب سه مامور قلابی است که از کسبه دزدی می‌کنند.

ماموران قلابی قاچاق کالا اموال کسبه را سرقت کردند
کد خبر: 665395
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۰۸:۲۵:۱۸

تحقیقات در مورد آدم‌ربایی و اخاذی از کسبه‌‌ای که اموال‌شان با عنوان کالای قاچاق سرقت شده است، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، این پرونده که تاکنون چند شاکی دارد در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی نزد بازپرس عظیم سهرابی در حال رسیدگی است.

اولین شکایت این پرونده چند روز قبل به دست بازپرس سهرابی رسید و شاکی در تشریح شکایت خود گفت: من در کار خرید و فروش سیگار هستم و کارم هم قانونی است. از افرادی شکایت دارم که چند کارتن سیگارم را که بیش از ۱۰۰ میلیون ارزش داشت بعد از ربودن خودم از من دزدیده‌اند.

این مرد ادامه داد: همیشه سیگارها را برای مشتریان مختلفی می‌بردم. روز حادثه چند کارتن را در خودروی پژوام گذاشته بودم که یک سواری جلویم را گرفت. سه نفر از آن پیاده شدند و کارتی به من نشان دادند. آنها که بی‌سیم هم داشتند، گفتند مامور مبارزه با قاچاق کالا هستند. گفتم سیگارهای من قاچاق نیست و چند کارتن کالای مجاز و عادی است. آنها اصرار کردند که درباره من گزارش شده و باید مرا به مقر  پلیس ببرند تا موضوع بررسی شود. دو نفر از آنها در ماشین من نشستند و یک نفر هم با ماشین خودشان دنبال ما آمد. آنها دست آخر من را به جایی خلوت اطراف تهران بردند و کتکم زدند. بعد هم پیاده کردند و سیگار‌ها و ماشین را بردند. آخر سر هم چند کیلومتر آن طرف‌تر با سرقت سیگارها ماشینم را رها کردند.

با طرح این شکایت، بازپرس جنایی دستور شروع تحقیقات را صادر کرد. در روند تحقیقات مشخص شد شکایت‌های مشابهی وجود دارد و شاکیان در اظهارات مشابهی گفته‌اند در حال بردن محموله خانگی، پوشاک یا مواد خوراکی بودند که سه نفر راه‌شان را سد و خود را مامور مبارزه با قاچاق کالا معرفی کردند. در نهایت هم پوشاک، لوازم خانگی و هر آنچه را که بار خودروی مال‌باخته بوده است ربوده‌اند.

در حال حاضر،  به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای شناسایی متهمان و دستگیری آنها ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها