کد خبر: 669982
|
۱۴۰۳/۰۵/۱۵ ۰۸:۲۸:۱۷
| |

گوشی جامانده زورگیر خشن باعث دستگیری 2 همدستش شد

اعضای آماتور باند گوشی‌قاپی دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری متهمان حرفه‌ای و فراری این باند ادامه دارد.

گوشی جامانده زورگیر خشن باعث دستگیری 2 همدستش شد
کد خبر: 669982
|
۱۴۰۳/۰۵/۱۵ ۰۸:۲۸:۱۷

اعضای آماتور باند گوشی‌قاپی دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری متهمان حرفه‌ای و فراری این باند ادامه دارد.

به گزارش سایت جنایی، پرونده متهمان دستگیر شده که دو نفر هستند در شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت نزد بازپرس شریفی در حال رسیدگی است. در این گوشی‌قاپی‌ها چهار متهم نقش داشتند که در آخرین دزدی به مالباخته صدمات بدنی وارد کردند. آخرین طعمه‌های اعضای این باند زن و شوهر جوانی هستند که روز حادثه نزدیک به غروب وقتی که در شهرک غرب از خانه خود برای خرید خارج شدند مورد حمله این سارقان قرار گرفتند.

پس از آن مرد مالباخته که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود راهی بیمارستان شد. در پی آن زن جوان که از حمله مهاجمان موبایل‌قاپ آسیب زیادی ندیده بود در توضیح شکایت خود گفت: آن روز که از خانه بیرون آمدیم من صدای موتور شنیدم و وقتی برگشتم دیدم دو موتور که هرکدام دو سرنشین داشتند به سمت ما می‌آیند. چهار سرنشین موتورسیکلت‌ها پس از توقف به سمت ما آمدند. اصلا احتمال نمی‌دادم آنها قصد سرقت داشته باشند. چهار نفری به من و شوهرم حمله کردند. دو نفر از آنها سراغ من آمدند و دو نفر دیگر سراغ شوهرم رفتند. من بدون مقاومت گوشی‌ام را دادم اما شوهرم مقاومت کرد و چند ضربه چاقو به او زدند. هوا تاریک بود ووقتی ما داد و فریاد کردیم رهگذران به کمک ما آمدند و شوهرم را با کمک اورژانس به بیمارستان بریدم. ضربات چاقو به پشت، کتف، کمر و شکم شوهرم خورده بود و شانس آورد که از مرگ نجات پیدا کرد.

این اظهارات زن شاکی در حالی بود که یک گوشی در محل درگیری و حمله سارق به او و شوهرش پیدا شده بود و به نظر می‌رسید متعلق به فردی باشد که ضربات چاقو را به مرد زده باشد. به این ترتیب پلیس گوشی را مورد بررسی دقیق‌تر قرار داد و مشخص شد متعلق به مرد 21 ساله‌‌ای است که سارق سابقه‌دار است. ماموران سرنخی برای دستگیری او پیدا نکردند، بنابراین بررسی‌های خود را ادامه دادند تا اینکه مشخص شد این سارق با تلفن کشف شده فقط با سه نفر در ارتباط بود. از این رو اینکه احتمالا سه نفر همدستانش باشند احتمالی قوی به نظر رسید.

به این ترتیب تحقیقات ادامه یافت و در نهایت دو جوان 17 ساله که یکی از آنها پسر خواهر متهم فراری و دیگری دوست او است، دستگیر شدند.

دوست خواهر زاده متهم سابقه‌دار اعتراف کرد: پدرم چند سال پیش فوت شد و برادر هم به خاطر بیماری تازه فوت شده است‌. من هزینه خانواده و خواهر و مادر و برادر کوچکم را تامین می‌کردم. برای همین به میوه‌چینی یا هر کاری که می‌شد می‌رفتم. این اواخر می‌خواستم گوشی بخرم. موضوع را به دوستم که گفتم و او گفت می‌تواند از دایی‌اش که وضعش خوب است برایم قرض کند. قرار بود پول را برگردانم اما نتوانستم و آن موقع بود که دایی دوستم پیشنهاد داد ما با او و دوستش همدست باندشان شویم. آنها ما دو نفر را آموزش دادند و بعد از مدتی چهار نفری برای سرقت می‌رفتیم. اوایل چون می‌ترسیدیم به ما قرص روانگردان می‌دادند.

متهم درباره دزدی از زوج جوان گفت: آن روز زن و مردی را دیدیم که گوشی خوبی دستشان بود خواستیم گوشی‌هایشان را بزنیم گوشی خانم را من و دوستم زدیم و دایی دوستم و همدستش رفتند سراغ آقا و به هر ترتیبی بود گوشی‌ها را زدیم و فرار کردیم اما گوشی دایی دوستم در محل زورگیری افتاد که باعث دستگیری ما دو نفر شد اما دایی دوستم و همدستش که حرفه‌ای هستند، فراری هستند.

بنا به این گزارش تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها