کد خبر: 678362
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۸ ۱۳:۳۴:۰۴
| |

پایان 12 سال عشق پنهانی زن خیانتکار

زنی که 12 سال با مردی رابطه پنهانی داشت، داستان زندگی‌اش را بازگو کرده است.

پایان 12 سال عشق پنهانی زن خیانتکار
کد خبر: 678362
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۸ ۱۳:۳۴:۰۴

آسیه فرامرزی-مددکار اجتماعی کلانتری مرکز شهرستان ایوان: مراجع خانمی‌45 ساله با قد بلند و اندامی‌متوسط و پوستی زیبا و عمل شده با ظاهری آراسته  با ناراحتی و بغض وارد اتاق مشاوره شد. بعد از سلام و تعارف من روی صندلی نشست چنان ناراحت بود که بعد از آهی بلند شروع به صحبت کرد....

20سال است که ازدواج کردیم اوایل زندگیمان خوب بود همسرم مغازه تولیدی پوشاک داشت. روز به روز از لحاظ مالی پیشرفت می‌کردیم اما از لحاظ عاطفی از هم دور می‌شدیم.

صاحب دو فرزند دوقلو دختر و پسر شدیم اما همچنان همسرم آدم سرد مزاجی بود. محبت کردن را بلد نبود و من هم هر چه به او محبت می‌کردم فایده ای نداشت و مدام می‌گفت که این کارها و حرکات عاشقانه از ما گذشته است. من هم دیگر به او کاری نداشتم و خودم را به رفتن به سالن‌های زیبایی و باشگاه مشغول می‌کردم.

در این مدت با مردی به نام مجید که صاحب یک کافه بود آشنا شدم و رفته رفته با ابراز محبت‌های مجید و قرار ملاقات‌های  پی در پی شدیدا به او وابسته شدم. 12سال از دوستی ما گذشته بود و همسرم هیچ گونه شکی به رابطه ما نداشت.

رابطه‌ها فراتر از یک دوستی بود و بیشتر اوقات با هم بودیم. طوری بود وقتی که همسرم به محل کار می‌رفت و فرزندانم را به مدرسه می‌بردم و به خانه مجردی مجید می‌رفتم. خانه او را مرتب و نهارش را آماده می‌کردم و بعد به خانه خودم برمی‌گشتم.

حالا دیگر فرزندانم بزرگ شده و به سن 17سالگی رسیده‌اند. آنها از موضوع من باخبر شدند و از من باج می‌گرفتند تا به پدرشان اطلاع ندهند و من مدام به آنها باج می‌دادم. حال می‌دانم که خودم به بیراهه رفتم. فرزندانم نیز به بی‌راهه می‌روند. به مجید گفتم که دیگر نمی‌توانم با این شرایط به رابطه‌ام ادامه بدهم. پشیمانی تمام وجودم را احاطه کرده بود ولی مجید با تصمیم من مخالفت کرد و مرا تهدید کرد که اگر ادامه ندهم آبروی مرا خواهد برد. چند بار با هم درگیر شدیم تا اینکه همسرم متوجه ارتباط من با مجید شد و من مجبور شدم به همسرم دروغ بگوییم و مدعی شدم که مجید مزاحم دخترمان می‌شود.

از کارم پشیمان م وقتی فهمیدم که چه گندی به زندگی خود و فرزندانم زده‌ام عذاب وجدان مرا فرا گرفته ومتوجه شدم که چه گناه بزرگی مرتکب شدم و از طرفی هم شدیدا به مجید وابسته شده‌ام و سر در گم هستم نمیدانم چه کار کنم؟

نظریه کارشناسی 

کیس مورد نظر به علت توجه به روابط عاطفی از سوی همسر، عدم صمیمیت زناشویی و روابط سرد و خشک و عدم اعتماد به نفس و توجه طلبی رو به برقراری ارتباط دوستی خارج از عرف کرده و به خاطر عذاب وجدانی که بعد از واقعیت زندگی خود داشته تصمیم به رها کردن رابطه داشته که با تهدید های طرف مقابل خود مواجهه شده است و به خاطر ترس از آبروی خود و خانواده بر سر دوراهی مانده و به علت ضعف در اعتماد به نفس و عدم اگاهی به مهارت های زندگی از جمله مدیریت بحران در زندگی  و حل مسئله قادر به تصمیم گیری و مدیریت اوضاع نیست.

در این پرونده‌ها مسئله‌ای که بسیارحائز اهمیت است این است که این گونه افراد پس از خیانت در بیان انگیزه های متفاوتی که مطرح می‌کنند باید بدانند که هیچ زن و مردی قانونا و شرعا حق ندارند علی رغم ناکامی‌های زناشویی و هر علت دیگری دست به خیانت بزنند در پرونده ی فوق این زن بهتر بود برای حل مشکلاتی که در روابط با همسرش دارد به دنبال چاره باشد تا اینکه وارد رابطه نامشروع و خیانت به همسرش شود متاسفانه بسیاری از مردان و زنان هستند که خیانت خود را توجیه می‌کنند بنابراین به همه همسران توصیه می‌شود مشکلات خود را با همسرتان را میتوانید به راحتی با بهره گیری از مشاوران رفع کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها